Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با اشاره به اینکه روش‌های نوآورانه می‌تواند به حفظ مشاغل آلاینده در شهر کمک کند، گفت: شهرداری ترجیح می‌دهد که مشاغل مزاحم پس از رفع مزاحمت در شهر بمانند.
به گزارش شهر، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در نشست خود با مسئولان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی با تشریح موضوعات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: ارائه برخی خدمات در زمینه انتقال صنوف مزاحم، مدیریت حیوانات شهری، ساماندهی بازارهای خودرو، روزبازارها، کیوسک‌ها و مشاغل مرتبط با استفاده از روش‌های فناورانه و خلاقانه نیاز روز شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بر لزوم توجه به رویکرد علمی در مدیریت شهری تأکید کرد و افزود: ما معتقدیم بسیاری از چالش‌های فعلی مشاغل و صنوف مزاحم و آلاینده در سطح شهر با استفاده از روش‌های علمی حل می‌شود و اولویت ما استفاده از این راه‌حل‌هاست چرا که در این صورت ظرفیت اشتغال در شهر قابل‌استفاده خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اهمیت کمک به شهروندان در حل مسائل آسیب‌زا ادامه داد: گاهی آلودگی‌های صوتی، بصری و زیست‌محیطی با کمک روش‌های فناورانه و خلاقانه قابل‌کنترل است و با استفاده از این روش‌ها می‌توانیم این مشاغل را در شهر حفظ کنیم.
مفاخریان بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی می‌توانند زمینه را برای ارائه خدمات هوشمند، سریع و بهینه فراهم کنند.
او با اشاره به مزایای برقراری ارتباطات علمی با مراکز علم و فناوری گفت: نیازهای فناورانه ما به اندیشمندان معرفی و پیشنهادهای این افراد برای حل مسائل بررسی می‌شود. امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت مجموعه علم و فناوری شهید بهشتی در پیشبرد اهداف شهرداری بهره ببریم.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان اظهار کرد: در هر پیشنهادی باید موضوع تأمین انرژی، ایمنی و امنیت را در نظر داشت. همچنین رعایت استانداردهای زیست‌محیطی و بهداشتی نیز در ارائه پیشنهادهای مدیریت شهری بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.   او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز مشارکت می‌کند و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.   صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود