Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی انگلیسی آبی ها خواهان کسب پیروزی در ابتدای سال جدید است. 

چلسی و منچسترسیتی فردا (یکشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، از فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی باشگاه چلسی راجع به احتمال تعویق بازی این تیم مقابل منچسترسیتی سوال شد و او پاسخ داد:

به من چیزی در رابطه با تعویق بازی گفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که از شرایط مطلع هستم، این مسابقه برگزار خواهد شد. می دانیم که برخی از بازیکنان منچسترسیتی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در تیم ما نیز چندین نفر به این ویروس مبتلا شدند که از بازیکنان و کادرفنی نبودند.

اهمیت بازی مقابل منچسترسیتی

برای ما بازی مهمی به شمار می رود زیرا ما خواهان پیروزی مقابل حریف بسیار خوبی هستیم. آن ها همیشه در تلاش برای رسیدن به صدر جدول و یا در نزدیکی آن بوده اند. با توجه به روند و فرم تیم در بازی های اخیر، فرصت بسیار خوبی داریم تا مقابل یک رقیب به پیروزی برسیم.  

درباره مصدومان چلسی:

حکیم زیاش در تمرینات آماده بود. او طی 3-2 روز اخیر در کنار ما تمرین کرد و من در رابطه با این که آیا او آماده حضور در ترکیب ابتدایی است، تصمیم گیری خواهم کرد. ریس جیمز برای این مسابقه غایب خواهد بود زیرا مشکلی کوچکی در ناحیه همسترینگ خود دارد. 

از لمپارد راجع به استفاده از نقاط ضعف منچسترسیتی برای پیروزی در بازی روز یکشنبه سوال شد و او پاسخ داد:

 من به تیم خودمان اطمینان دارم. می دانیم وقتی که در استمفورد بریج بازی می کنیم، توانایی شکست هر تیمی را داریم. فصل گذشته و پس از شروع مجدد بازی ها، منچسترسیتی را با نتیجه 2-1 شکست دادیم و بازی بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم زیرا آن ها تیم خوبی را در اختیار دارند. من به تیم خودمان اطمینان دارم و می دانم که با توجه به سطح تیم حریف، برای شکست‌شان باید در بهترین فرم خود قرار داشته باشیم. نقاط ضعف آن ها؟ من ضعفی در تیم آن ها مشاهده نمی کنم. منچسترسیتی تیم بسیار قدرتمند و آماده‌ای است. ما فقط باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و در بهترین فرم خود باشیم. اگر بهترین فرم خود را داشته باشیم، می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

لمپارد به مقایسه عملکرد شاگردان خود در بازی مقابل آرسنال و استون ویلا می پردازد و می گوید:

از نظر من، بازی بازی آرسنال قابل مقایسه با استون ویلا نیست. فکر می کنم که مقابل آرسنال و در نیمه اول، بدترین عملکردمان در فصل جاری را به نمایش گذاشتیم. باید بپذیریم که چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد. در بازی با استون ویلا، شرایط متفاوت بود. ما فرصت هایی برای گلزنی داشتیم و باید پیروز می شدیم. مقابل آرسنال، بسیار کند ظاهر شدیم و مقابل منچسترسیتی باید سریع عمل کنیم. در امور دفاعی نیز باید ساختار منظمی داشته باشیم. مقابل منچسترسیتی، می خواهم ساختار دفاعی بسیار منظمی را مشاهده کنم و می خواهم در حملات نیز تند و تیز ظاهر شویم. 

در پایان، لمپارد راجع به اهمیت شروع سال 2021 با کسب پیروزی صحبت می کند و در این رابطه می گوید:

خیلی مهم است زیرا در بازی های اخیر در بهترین شرایط خود قرار نداشتیم و امتیازات مهمی را از دست دادیم. خوشبختانه پیش از شروع این روند ضعیف، در یک مقطع شکست ناپذیر ظاهر شدیم و به همین خاطر، وضعیت ما در جدول چندان بد به نظر نمی رسد و به حضور در بین 4 تیم برتر لیگ بسیار نزدیک هستیم. بنابراین، پیروزی در اولین بازی سال 2021 برای ما اهمیت دارد. برای بهبود شرایط ذهنی تیم، باید به طور مرتب در بازی های خود پیروز شویم. در سال جدید باید هر روز سخت کار کرده و پیشرفت کنیم.   

همچنین بخوانید:

 پپ گواردیولا: اجازه ندارم نام بازیکنان کرونایی تیم را اعلام کنم

چلسی به دنبال اخراج فرانک لمپارد نیست

 

اخبار داغ طرفداری:

رونمایی از گزینه‌ های جانشینی ترابی در العربی / استاد الدوحه ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 31 دسامبر 2020 مهدی طارمی، آقای گل سال 2020 لیگ پرتغال کریستیانو رونالدو: بدون شک 2020، سال آسانی نبود؛ امیدوارم سال 2021 ماندگار شود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل منچسترسیتی بهترین فرم خود بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست