Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: طی هفته های آینده پیمانکار فاز دوم چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک مشخص می شود که یک هزارمیلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

«بهزاد علیزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم پیگیری شده برای حوزه انتخابیه  موضوع راه های ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گزفته  از طریق معاون وزیر راه قرار شد که 12 کیلومتر اول چهار خطه کردن دهلران به اندیمشک تکمیل شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: با رایزنی هایی که از طریق معاون وزیر راه صورت گرفته اجرای چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک از اداره کل راه و شهرسازی استان سلب و ادامه کار توسط شرکت زیرساخت اجرا می شود.

 

علیزاده یادآور شد: اجرای 50کیلومتر دیگر این پروژه در قالب دو قطعه 25 کیلومتری تا پایان سال عملیات اجرایی می شود که 3هزار میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته است.

 

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع 4هزار  میلیارد ریال برای ادامه چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک هزینه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسیر بدره به دره شهر و پل گاومیشان به طول 55 کیلومتر است که در این راستا ماده  ۵۶ اخذ شده و با توجه با مذاکرات با بانک های صادرات، رفاه کارگران و سپه صورت گرفته  سرمایه گذاری خواهند کرد.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارخطه اندیمشک دهلران دهلران به اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان دهلران مهد تولید گندم است

عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.

وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال