Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:41:31 GMT

بادامکی: هدف شایعه‌سازان تخریب شهرخودرو است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۲۳۴۶

بادامکی: هدف شایعه‌سازان تخریب شهرخودرو است

مدیر تیم شهرخودرو خراسان می‌گوید عده‌ای قصد دارند به روند کارشان در لیگ برتر لطمه وارد کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی در خصوص تساوی با تراکتور در تبریز گفت: در یک سرمای فوق‌العاده وحشتناک برابر تیمی به میدان رفتیم که به لحاظ بازیکن و هزینه‌هایی که برای لیگ امسال کرده حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد، اما تیم جوان و جویای نام ما در این بازی دوید و علیرغم اینکه حقش سه امتیاز بود به یک امتیاز ارزشمند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما که شاید برخی اولین بار در ورزشگاه یادگار امام بازی می‌کردند، اما تلاش خستگی ناپذیری را انجام دادند و باید از همه آنها تشکر کرد. تیم ما نسبت به فصل های قبل جوانتر شده است و این تیم نیاز به صبر و حوصله دارد.

 

بادامکی درباره شایعاتی که برای شهرخودرو پس از پایان بازی با تراکتور به وجود آمد نیز گفت: برخلاف شایعات که پیرامون بحث مالی مطرح کردند، این موضوع صحت ندارد و ما به این شایعات پشت می‌کنیم چرا می‌دانیم هدفی جز تخریب تیم ندارد. همه می‌دانند هزینه بلیت یا هتل در هزینه‌های تیمداری چشمگیر نیست و این مسائل شایعه است. کما اینکه ما در هتل پارس ائل‌گلی تبریز اقامت داشتیم و هر فردی می‌تواند با هتل تماس بگیرد و‌ متوجه شود که آیا ما برای پرداخت مشکل داشتیم یا آنی پول هتل را پرداخت کردیم.

 

مدیر تیم شهرخودرو یادآور شد: مشکل اصلی تیم برای بازگشت، نبودن پرواز و محدودیت صندلی در تنها پرواز تبریز به مشهد بنا به قوانین ستاد کرونا بوده که مربیان با توجه به نزدیکب بازی با سایپا تاکید داشتند که به زودی به مشهد برگردند و لذا موضوع با رایزنی و پیگیری سیدمهدی رحمتی و مساعدت معاونت محترم وزیر و یک شرکت هواپیمایی حل شد. این مساله را نیز باید تاکید کنم که حتی در صورت اینکه مشکل حل نمی‌شد، بنابر دستور آقای حمیداوی مالک باشگاه، تیم صبح روز بعد با پرواز چارتر به مشهد برمی‌گشت.

غلامحسین بادامکی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز