Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما انتظاری هافبک نفت مسجد سلیمان پس از برخورد با حسین پورامینی بازیکن موثر پیکان در لیگ برتر، و مصدوم کردن او از ناحیه جمجمه مدعی شد که برخوردش کاملا غیر عمدی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اتفاقات تلخ این هفته برخورد دو بازیکن نفت مسجد سلیمان و پیکان با یکدیگر بود که باعث مصدومیت شدید پورامینی از ناحیه جمجمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجدسلیمان در خانه بازی را به پیکان واگذار کرد و این در حالی بود که در حاشیه این بازی برخورد سختی میان پورامینی از پیکان با نیما انتظاری رقم خورد که با مصدومیت شدید هافبک خودروسازان همراه شد.

نیما انتظاری هافبک تاثیرگذار نفت مسجدسلیمان طی دیدارهای اخیر ابتدا درباره نتیجه این بازی و شکست تیمش می‌گوید:

بازی متعادل و کاملا درگیرانه بود و از آن بازی هایی بود که هر تیمی از موقعیت هایش استفاده می کرد می‌برد. کمی بی دقتی کردیم و چوب اشتباه خودمان را خوردیم. پیکان فشار آنچنانی به ما نیاورد و از موقعیت خود به خوبی استفاده کردند. ما روی بی دقتی گل خوردیم. نقشه آنها فقط اوت‌های  بلند بود البته نمی‌توان خرده گرفت چون ابزارش را دارند و این هم یک نوع تاکتیک است.

هافبک جنگنده و تدافعی نفت مسجدسلیمان درباره برخوردش با حسین پورامینی و مصدومیت شدید هافبک پیکان اینطور توضیح می‌دهد:

به قصد سر زدن  پریدم و زمان فرود صادقانه بگویم که کاملا غیرعمد آرنجم به صورت حسین برخورد کرد که در طی بازی هم به من گفت احساس می‌کنم گونه‌ام فرورفتگی پیدا کرده. من همانجا هم بارها از او عذرخواهی کردم و امروز هم در خبرها دیدم که باید عمل جراحی کند و از همین جا عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم خیلی زود به ترکیب تیمش بازگردد. حسین هم‌تیمی‌ام در پارس جنوبی جم بوده و واقعاً این موضوع عمداً پیش نیامده است و خودم هم از آن خیلی ناراحتم.

نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم برای اولین بار در خانه متحمل شکست شد؛ انتظاری در اینباره گفت:

اولین شکست ما در خانه بود و این باخت برای ما اذیت کننده بود. در ابتدا شرمنده کادرفنی و سپس هواداران‌مان شدیم. جا دارد از هواداران تشکر کنم.  آنها  یکبار دیگر معرفت خود را ثابت و بعد از بازی یک تنه تیم را تشویق کردند. با حمایت‌هایی که از آنها می‌بینیم باید بیشتر بجنگیم. متاسفانه روی سهل‌انگاری باختیم و شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان پیکان نیما انتظاری پیکان لیگ برتر لیگ برتر بیستم نفت مسجد سلیمان نیما انتظاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد

هاکان چالهان اوعلو برخلاف گفته های گذشته اش گفت از هیچ کس الهام نمی گیرد و فقط از خودش یاد گرفته است. 

هاکان چالهان اوعلو در این فصل یکی از مهره های کلیدی اینتر در راه کسب اسکودتو بود. او فصل گذشته پس از مدت ها بازی در پست هافبک باکس تو باکس، توسط سیمونه اینزاگی به عنوان هافبک رجیستا به کار گرفته شد و درخشش بسیار بیشتری از خود نشان داد تا حدی که مارسلو بروزوویچ جای ثابت خود را از دست داده بود. 

به گزارش Goal Italia هاکان چالهان اوعلو در پاسخ به این سوال که در پست جدیدش از کسی الهام گرفته یا خیر، گفت:

نه من فقط از خودم یاد گرفتم. 

هافبک اینتر ادامه داد:

طبیعی است که الگوهایی دارم. بازی بازیکنانی مانند پیرلو را تماشا می کنم اما پیرلو مثل من دفاع نمی کرد. بنابراین شاید برای آن از جرارد، لمپارد یا ژابی آلونسو الهام بگیرم. از هر کسی چیزی دریافت کردم اما من فقط می خواهم خودم باشم. 

این صحبت های چالهان اوعلو کاملا با گفته های پیشین خودش متفاوت بود. او قبلا در مورد پیرلو گفته بود:

الگوی من، به خوبی او را می شناسم. سبک بازی و آرامش او در زمین را دوست داشتم. او هیچ استرسی در زمین نداشت. پنالتی او مقابل جو هارت در یورو 2012 را به خوبی به یاد دارم. او الگوی من است؛ شماره یک! 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!