Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم منصوری رئیس هیئت مدیره باشگاه شهید منصوی قرچک بعد از برتری این تیم برابر شهروند ساری در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: این پیروزی را به مردم خوب قرچک تبریک می‌گویم. به هوادارن این اطمینان را می‌دهم که تا آخرین لحظه پای این تیم ایستاده و آمده ایم تا دوباره تیم شهید منصوری را زنده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار ما این است: زنده باد قرچک. تیم منصوری متعلق به قرچک است. بگذارید هر کسی هر چیزی دلش می‌خواهد راجع به این تیم بگوید، همه آن‌ها را به خداوند واگذارشان می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک تصریح کرد: در هر صورت ۲ نکته حائز اهمیت است که حتما باید بگویم؛ اول اینکه آن دسته از دوستانی که منافعشان به خطر افتاده است خواهش می‌کنم علیه تیم ما هجمه درست نکنند. ما از کسی کمک نمی‌خواهیم. مانند سال‌های گذشته دستمان را روی زانوی خودمان گذاشته ایم. مطمئن باشید تا آخرین لحظه پشتیبان این تیم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتسال/ جشنواره گل سن ایچ برابر تیم ملی حفاری/ منصوری بالاخره طعم برد را چشید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، شهید محمد شفیع فیضی زاده با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه ایلام به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6092200

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی