Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:56:54 GMT

احتمال خرید زمستانی برای بورسیادورتموند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۳۱۰۱

احتمال خرید زمستانی برای بورسیادورتموند

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بایرن مونیخ از چندی قبل اعلام کرد در نقل و انتقالات زمستانی نه بازیکنی از دست می دهد و نه خریدی خواهد داشت.

اما دورتموندی ها به نظر می رسد احتمال جذب بازیکنی برای شان وجود دارد.

در این مورد «میشاییل سورک» در گفت و گویی با سایت ترانسفرمارکت احتمال داد مساله خرید بازیکن نزد زردپوشان به طور کلی منتفی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام افزود همه چیز برای خرید بازیکن جدید به اعلام نیاز از طرف کادر فنی و شرایط مالی باشگاه بستگی دارد.

البته برخلاف ژانویه قبل که ارلینگ هالند را از ردبول زالتسبورگ شکار کرد، در صورت تصمیم به خرید، زردپوشان بازیکن گرانی را جذب نخواهند کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال نقل و انتقالات کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید.

به گزارش ایسنا، رونالدو و مسی در آمار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا پیشتازند. رونالدو برای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوسد و لیونل مسی هم برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کرده است.

لیگ قهرمانان اروپا اولین بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ برگزار شد و بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان توانستند گل‌های درخشانی را در این رقابت‌ها به ثبت برسانند. در واقع رونالدو و مسی تنها بازیکنانی‌اند که تا به امروز بیش از ۱۰۰ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تمام دوران در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های باشگاهی یوفاست. او تا بیست‌وهفتمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در منچستریونایتد گلزنی نکرد. با این حال پس از جابجایی پست توانست راه دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان به‌خوبی پیدا کند. او ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ اولین بازیکنی شد که به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رونالدو یک بار با یونایتد و چهار بار با رئال مادرید قهرمان این رقابت‌ها شده و تا به امروز تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او نیز مانند مسی هشت هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

در اینجا قصد داریم نگاهی به مهاجمانی بیندازیم که همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در اندیشه رسیدن به رکورد رونالدو و مسی‌اند. بهترین گلزنان فعال لیگ قهرمانان اروپا:

روبرت لواندوفسکی - ۹۴ گل توماس مولر - ۵۴ گل کیلیان ام‌باپه - ۴۸ گل محمد صلاح - ۴۴ گل ارلینگ هالند - ۴۱ گل آنتوان گریزمان - ۳۶ گل هری کین - ۲۹ گل آلوارو موراتا - ۲۸ گل گابریل ژسوس - ۲۴ گل اولیویه ژیرو - ۲۴ گل مارکو رویس - ۲۴ گل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت