Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران از نقش محوری سردار سلیمانی در شکست راهبرد آمریکا در منطقه گفت و افزود: روحیه قاطع و تصمیم گیری حاج قاسم سلیمانی باعث ترس در دل مهاجمان منطقه انداخته بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، "حجت الاسلام علی شیرازی" در گفتگو با تیتر امشب از گفتنی‌ها و ناگفته‌های شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت و افزود: در طول ۳۸ سال شناختی که از سردار شهید دارم می‌توانم ۷۰ ویژگی را مطرح کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده سابق، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به نکات برجسته شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: من در زندگی او بودم و با او رفت و آمد خانوادگی داشتیم. مثل همه مردم مشکل داشت، اما ریالی حق ماموریت نمی‌گرفت. از وضع زدگی او می‌توان فهمید که با شهدا زندگی می‌کرد.

حجت الاسلام شیرازی افزود: او خود باور و خود جوش بود. زمان شناس بود و روحیه انقلابی داشت. شهید سلیمانی مقاوم و صابر بود. در هیچ میدانی عقب نشینی نکرد و اهل مبارزه  و همواره مرد میدان بود. شهید سلیمانی هم مردمی بود و هم مردمدار بود.

او با بیان اینکه این شهید هیچگاه خودبین نبود، افزود: شهید سلیمانی همیشه دگر بین بود و همواره قدر نیرو‌ها و خانواده آن‌ها را می‌دانست. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در جلسات مختلف حرف تازه‌ای داشت.

"عبدالله گنجی" تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به ۴ خواسته استکبار جهانی از جمله آمریکایی‌ها و تفکر مردود شده نقشه جدید آمریکایی‌ها گفت: حاج قاسم سلیمانی خواسته‌های سلطه گران در منطقه را ناکام گذاشت.
گنجی افزود: نگاه شهید سلیمانی در منطقه فرامذهبی بود. دولت عراق با از دادن کرکوک بعنوان شریان تولید نقت ساقط شد.
گنجی افزود: در اندیشه حاج قاسم و رویای ایشان نجات قدس بود. در تمام جبهه‌های مختلف که وارد می‌شد در صهیونیست‌ها و استعمار را در آن می‌دید. او گفت: غرب با تشکیل چند ملیتی داعش در عمل نتوانست دولت اسلامی که تصور می کرد تشکیل دهد و با شکست مواجه شد. برچسب ها: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، سلیمانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق