Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@11:41:26 GMT

حرف خوبی که علی ‌پروین درباره سرخابی‌ها زد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۳۴۶۹

به گزارش جام نیوز، چهره محبوب قرمزها همیشه درباره استقلال و پرسپولیس یک جمله مهم می‌گفت.

 

این روزها استقلالی ها و پرسپولیس زیاد با هم در فضای مجازی بحث و دعوا می کنند. طرفداران هر تیم می خواهند دیگری نتیجه نگیرد. رضا جباری هافبک اسبق قرمزها اما امروز به خبرآنلاین در این باره گفت: «علی پروین همیشه حرف خوبی می زد که یادم نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می گفت اگر استقلال و پرسپولیس قوی باشند، فوتبال ایران شاداب می شود. تیم ملی ما قوی و استوار ی شود. این حرف او اعتقاد قلبی من هم هست. همیشه برای استقلالی ها احترام قایلم. برای هوادارانش احترام قایلم. این را نشان داده ام. به این نوع رفتار اعتقاد دارم. باید کری خوانی هم در کمال ادب و احترام باشد. آرزوی قلبی من موفقیت استقلال و پرسپولیس است. آنها تیم های بزرگی هستند. باعث می شوند جامعه شاداب باشند چون انبوهی از هواداران را دارند. هیچوقت آرزو نمی کنم استقلال ضعیف باشد. دوست دارم شرایط خوبی داشته باشند. رقابت سالم هم بین دو باشگاه باشد نه اینکه تلاش کنیم با حرف هایمان و توهین هایمان رقیب را تضعیف کنیم. هرکس درباره باشگاه خودش حرف بزند. درباره حریف کمتر چیزی بگویم. پیشرفت بقیه را خوب و ببینیم و ناراحت نشویم. باید رویکرد در دو باشگاه این باشد.»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال جام نیوز علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!