Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@22:19:48 GMT

طرز تهیه سالادهویج وسیب

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۳۵۳۳

طرز تهیه سالادهویج وسیب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نم نمک

هویج : 4عدد سیب : 2 عدد کشمش: 2 قاشق غذا خوری ماست آب گرفته : 1 لیوان آبلیمو : 2 قاشق غذاخوری کاری ، زیره سبز : هر کدام یک قاشق چای خوری نمک ، فلفل و گلپر : به مقدار دلخواه   ابتدا ماست را به همراه آبلیمو و ادویه ها در یک ظرف ریخته و خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند و هویج ها را شسته ، پوست آنها را بگیرید و به شکل خلالی برش بزنید بعد سیب ها را شسته ، پوست آن را بگیرید و نواری خرد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرف مخصوص سرو سالاد را آماده کرده و هویج و سیب خرد شده را به همراه کشمش داخل آن ریخته و مخلوط کنید. سس را روی سالاد ریخته و خوب هم بزنید و سالاد را قبل از سرو داخل یخچال بگذارید تا خنک شود.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هویج کشمش سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید

به گزاش پارس نیوز ، وزیر نیرو  گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی