Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دربسته خبری ۳ خبر با عناوینی همچون شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی ، دستگیری متهم سرقت در ساعت  20:30  و کشف 97کیلو و 500گرم مواد مخدر در مشهد را می‌خوانید.

شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمی خبر داد که در حال فرار پس از تعقیب و گریز با خودروی سرقتی واژگون شده به دام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: تیم گشتی کلانتری سپاد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت ساعت 2بامداد خودروی سواری سرقتی را در محدوده خیابان شهید چراغچی ردزنی و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست دادند.

وی خاطرنشان کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت به سمت میدان شهید فهمیده متواری شد و عملیات تعقیب و گریز پس از پیمودن میدان سپاد،بلوار ابوطالب.میدان امام حسین(ع)،خیابان حبیب ابن مظاهر ،المهدی و فاطمیه و رسالت با شلیک تیر هوایی پلیس به نقطه پایان رسید.

سرهنگ صارمی ساداتی گفت:متهم در هنگام فرار کنترل وسیله نقلیه را از.دست داد و با واژگونی خودرو ،او پیاده و قصد فرار داشت که دستگیر شد.

وی افزود:متهم 40ساله در اعترافات اولیه خود مدعی شد خودرو را از فردی امانت‌گرفته است .

فرمانده انتظامی مشهد گفت: شاکی پرونده نیز با حضور در کلانتری اظهار داشت 4روز قبل خودروی سواری‌اش از  بلوار شفا سرقت شده بود که موضوع را به پلیس اعلام کرده است.

وی افزود:تحقیقات با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر ابعاد مبهم پرونده ادامه دارد.

دستگیری متهم سرقت در ساعت 20:30

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک متهم دستبرد به وسایل داخل خودرو در خیابان پاستور خبر داد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت:در پی گزارش چند فقره دستبرد به قطعات و وسایل خودرو در محدوده خیابان پاستور به ‌فوریت‌های پلیسی 110دستورات ویژه برای بررسی شکایت مالباختگان و دستگیری عاملان این سرقت‌ها صادر شد.

این مقام انتظامی افزود:،تیم گشت نامحسوس کلانتری احمدآباد در این عملیات ضربتی به سرنخ‌هایی دست‌یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از متهمان این سرقت‌ها شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:پلیس با کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم این پرونده را ساعت 20:30در حال پرسه زنی و هنگامی‌که برای سرقت وارد خیابان پاستور شده بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد:، از متهم 50ساله که ساکن یکی از شهرهای نزدیک مشهد و سابقه‌دار است یک خودروی سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف‌شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

کشف 97کیلو و 500گرم مواد مخدر در مشهد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی از کشف 97 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در مشهد خبر داد.

سرهنگ سلمانیان اظهار کرد: این محموله مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیونت در مشهد کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مشهد سرهنگ سلیمانیان دستگیری سارق کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی مشهد دستگیری متهم خودروی سرقتی مواد مخدر برای کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟