Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا رقابت‌های عصر و شامگاه جمعه با انجام سه دیدار در سالن بسکتبال امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که در اولین مسابقه تیم‌ آویژه صنعت پارسا مشهد با نتیجه ۷۴ - ۵۹ ملوان بندرانزلی را شکست داد.

در مسابقه دوم مهرام شهر قدس در یک رقابت نزدیک و تنها با یک امتیاز اختلاف کاله تهران را ۷۶ - ۷۵ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین و آخرین مسابقه تیم شهرداری نوین گرگان نتیجه را با یک شوت ۲ امتیازی آخر بازی با نتیجه ۸۴ بر ۸۶ به خانه بسکتبال خراسان رضوی واگذار کرد.

در ادامه این رقابت‌ها و در سومین روز عصر فردا شنبه سه دیدار دیگر برگزار خواهد شد که تیم‌های مهرام شهرقدس، آویژه صنعت پارسا مشهد و کاله تهران به ترتیب برابر تیم‌های خانه بسکتبال خراسان رضوی، شهرداری نوین گرگان و ملوان بندرانزلی قرار خواهند گرفت.

در پایان روز دوم این رقابت‌ها تیم‌های خانه بسکتبال خراسان رضوی و آویژه صنعت پارسا مشهد با ۲ برد و بدون باخت اول و دوم هستند، تیم مهرام شهر قدس و ملوان بندرانزلی با یک برد و یک باخت در مکان سوم و چهارم و تیم‌های شهرداری نوین گرگان و کاله تهران بدون برد و ۲ باخت در رده پنجم و ششم قرار دارند.

در گروه د رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور ۶ تیم حضور دارند که رقابت‌های خود را به صورت متمرکز با میزبانی گرگان‌ آغاز کردند که تا ۱۷ دی ماه جاری ادامه خواهد یافت.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته اول با حضور ۳۸ تیم در ۲ منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است.

در منطقه شمال، ۲۲ تیم در چهار گروه شامل ۲ گروه ۵ تیمی و ۲ گروه ۶ تیمی حضور دارند.

همچنین در منطقه جنوب ۱۶ تیم در سه گروه شامل ۲ گروه ۵ تیمی و یک گروه ۶ تیمی هستند. 

برچسب‌ها گرگان بسکتبال شهرداری گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان بسکتبال شهرداری گرگان گرگان بسکتبال شهرداری گرگان گلستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰