Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت قطری با بیان اینکه بازیکن ایرانی جایی در تفکر سرمربی ایرلندی العربی ندارد به بررسی جانشین‌های مهدی ترابی در این تیم پرداخت.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی که پس از پایان لیگ وزدهم از تیم فوتبال پرسپولیس تهران جدا شده و به تیم العربی قطر پیوست با یک دوره مصدومیت روبرو شد و در نهایت نتوانست انگونه که انتظار می‌رود بازی چشمگیری در لیگ ستارگان قطر انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه استاد الدوحه قطر در بررسی عملکرد بازیکن ایرانی تیم العربی نوشت: مهدی ترابی جایی در برنامه های تاکتیکی «هیمیر هالگریمسون» سرمربی ایسلندی العربی ندارد و تا کنون نیز نتوانسته خود را به این مربی ثابت کند. لذا مسوولان این تیم به دنبال آن هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی جانشین مناسبی برای بازیکن ایرانی استخدام کنند. 

یوسف مساکنی مهاجم ۳۰ تونسی الدحیل یکی از گزینه‌هایی است که از او به عنوان جانشین ترابی یاد می‌شود. همچنین عبدالناصر الخیاطی مهاجم ۳۱  هلندی قطر اس سی یک بازیکن را جایگزین مهدی ترابی به شمار می‌رود. 

مهدی ترابی که در لیگ نوزدهم با تیم فوتبال پرپولیس تهران به عنوان قهرمانی رسیده بود با کمترین بهانه‌ای از این تیم جدا شد و به لیگ ستارگان قطر رفت. برخی از اخبار حکایت از پشیمانی وی از فسخ قرارداد با پرسپولیس دارد و وی به دنبال بازگشت به این تیم است.

منبع: الف

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ