Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در اقدامی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان به همراه رئیس کمیته امداد چاروسا و جمعی از خیرین به خصوص حاج آقا مظاهری و پاسدار تندر به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به دلی مهتاب چاروسا سفر کردند.

عبور ساعت ها از مسیری سخت دلی مهتاب که باید 170 کیلومتر مسیر را از قلعه رئیسی عبور کرد و مدیرکل کمیته امداد و خیرین را از مسیر لوداب به این روستا دور افتاده از استان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی که به نحویی از محرومیت بسزایی برخوردار است و مردم آن نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند.

نبود راه روستایی مناسب تا دلی مهتاب باعث شد تا مردم این روستا برای عبور و مرور با مشکلات شدیدی روبرو باشند و به دلیل بارش برف و باران مسیر ارتباطی قطع می شود و خدمات رسانی به مردم این روستا کمتر می باشد و همین سبب می شود تا بسیاری از نهادهای خدمات رسان و مردمی باید با نگاه ویژه به این روستا رفته و مشکلات آنها را بررسی و خدمات رسانی کنند و این اقدام مدیرکل کمیته امداد استان و همکاران آن اقدامی قابل تقدیر است.

مبشری که از مدیران انقلابی است با حضور به موقع خود به این روستای محروم توانستند بسته های غذایی، دارو و پزشک جهت خدمات درمانی رایگان به مردم این روستا خدمات رسانی شد.

مدیرکل و مجموعه کمیته امداد استان راه را مهمترین مشکل مردم دلی مهتاب دانستند و خواستار توجه ویژه به این منطقه محروم شود.

در این سفر دو روزه خدمات مختلف امدادی برای حمایت از خانواده ایتام و بی سرپرست و تحت حمایت با کمک خیرین صورت گرفت.

مردم روستای دلی مهتاب از این اقدام انقلابی مدیرکل و مجموعه کمیته امداد و خیرین برای سفر به این روستا تقدیر کردند.

گزارش" سیدحسن آرمند"

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد روستا دلی مهتاب مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد استان دلی مهتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی