Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: این سردار بزرگ و شهید چهره اثرگذاری در عرصه جهانی بودند و خدمات بزرگی را به جهان اسلام و البته بشریت ارائه کردند.

وی سردار سلیمانی را نماد مقاومت در مقابل استکبار جهانی عنوان کرد و با بیان اینکه ایثار و جانفشانی‌های سردار در جبهه مقاومت در مبارزه با داعش و ددمنشی آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود گفت: مردم رنجدیده کشورهای اسلامی به ویژه سوریه و عراق خدمات این سردار رشید اسلام را هرگز فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه شهیدسلیمانی توانست منطقه را از لوث وجود داعش پاک کند افزود: اگر ایشان استقامت نکرده بودند و همراهی و پایداری همرزمان و سایر مدافعان حرم نبود امروز در کشور خود گرفتار خطر داعش بودیم و ناموس، انقلاب و سرزمین ما در خطر بود.

وی حضور باشکوه در تشییع سردار سلیمانی را اقدامی بی‌نظیر در دنیا دانست و با بیان اینکه حضور پرشور مردم دو کشور ایران و عراق در این مراسم بیانگر اوج انزجار نسبت به ترور این سردار بزرگ توسط آمریکا و اسرائیل بود گفت: حضور مردم ایران در شهرهای مختلف در مراسم تشییع پیکر سردار نشان داد که قدردان ایثار و مقاومت ایشان بوده و هستند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه سردار سلیمانی نقش مهمی در تقویت قدرت حزب‌الله و حشدالشعبی، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق و سوریه داشت اظهار کرد: شهید سلیمانی الگو و اسوه‌ای بزرگ بودند که در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام زحمات بسیاری کشیدند و هیچگاه در این راه عقب‌نشینی نکردند.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی بر ولایتمداری، مقاومت، توکل به خدا و حرکت در مسیر مبانی انقلاب اسلامی تأکید داشتند و در این راه نیز جاودانه شدند بیان کرد: خداوند درجات شهید سلیمانی و همه شهدایی که در این چهل سال قدم برداشته‌اند متعالی کند، امیدوارم ما نیز همچون آنها عاقبت بخیر باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان شهید سلیمانی آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم