Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ محمد رضا فلاح زاده شامگاه جمعه در مراسم «نخستین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت» که در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به جنایات داعش در سال‌های اخیر در سوریه و عراق اظهار داشت: باید از داعشی ها سوال کرد که با چه مجوزی دست به جنایات علیه بشریت زده‌اند و از هیچ گونه خباثت و سنگدلی کوتاهی نکرده‌اند و اقدامات وحشیانه آنان نه تنها علیه شیعیان بلکه علیه اهل تسنن هم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار سلیمانی با ورود خود به صحنه با دشمن شناسی اش که مسبب این اقدامات را آمریکا می‌دانست، علیه داعشی ها به مبارزه برخواست.

وی گفت: سردار سلیمانی در واقع مالک اشتر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در شجاعت و اخلاص نظیری نداشت.

سرتیپ فلاح زاده افزود: یکی از ویژه گی های بارز سردار سلیمانی خدامحوری او در همه امور بود و همواره به رزمندگان در دل کارزار، امید می‌بخشید و تعداد زیاد دشمنان در جنگ را دلیل موفقیت آنان نمی‌دانست.

وی قدرت جبهه مقاومت در دنیا را در اوج برشمرد و افزود: شهید سلیمانی زمانی که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد عرصه مبارزه با دشمنان اسلام در سوریه و عراق شد خیلی‌ها تصور می‌کردند که دیگر کار این دو کشور تمام است، اما او توکل بر خدا داشت و به حضور مجاهدان در صحنه ایمان داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مجاهدانه سپهبد سلیمانی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی گفت: او در تمامی سالهای بعد از انقلاب اسلامی در هر جایگاهی که بود به تکلیف خود عمل می‌کرد.

فلاح زاده ادامه داد: سردار سلیمانی تابع محض ولی فقیه بود و همواره بر پشتیبانی و حمایت آحاد ملت از رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند.

این فرمانده جبهه مقاومت، تشکیل نیروی قدس سپاه را در راستای حمایت از مستضعفین دنیا برشمرد و فرماندهی سردار سلیمانی در این عرصه را بی بدلیل عنوان کرد.

کد خبر 5110332

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آلودگی هوا شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه بصیرت جبهه مقاومت عکس استانها سردار سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با اعضای هیأت علمی حج ۱۴۰۳ در سخنانی بر لزوم شکل گرفتن افکار مفید و تأثیرگذار در اذهان مدیران و مسؤولان کشورهای اسلامی در راستای تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی تاکید کرد.

سرپرست حجاج ایرانی به محورهای سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضرت ابراهیم (ع) یک الگو و عمده اقدامات آن حضرت فطری است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: ایشان نخستین کسی بود که با مناظره و احتجاج، استدلال کرده و این استدلال‌ها حتی برای امروزی‌ها نیز غریب است. شیوه ایشان بسیار بدیع و نو بود چون مردم را از ناحیه عاطفی، تعقلی و اقناعی تحت تأثیر قرار می‌داد.

وی ادامه داد: آن حضرت سپس وجدان‌ها را بیدار کرد و حتی در راه خدا نخستین کسی بود که با شمشیر هم مبارزه کرد و جناب لوط را نجات داد.

وی با بیان اینکه در مناسک به یاد حضرت ابراهیم (ع) و امامت ایشان نماز طواف می‌خوانیم، در موضوع برائت خطاب به حاضران گفت: همه مراکز فرهنگی اسلامی و غیر اسلامی در راستای تنفر از کودک کشی اشغالگران برنامه‌هایی دارند.

وی افزود: در آمریکا دانشجویان در راستای حمایت از مردم بی دفاع غزه و فلسطین قیام کرده‌اند و پلیس هم رفتار نادرستی با دانشجویان و اساتید دارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه چنین اقداماتی موجب بیداری وجدان مردم جهان خواهد شد، افزود: در برخی از کشورهای اسلامی آن طور که انتظار می‌رفت به این موضوع واکنشی نشان داده نشد، هر چند علی رغم حمایت‌هایی هم که از رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌شود اراده خداوند چیز دیگری ا ست.

بر پایه این گزارش، در بخشی از این نشست آیت الله جواد مروی، عضو جامعه مدرسین و استاد خارج فقه حوزه علمیه قم سخنانی را در ارتباط با برگزاری باشکوه حج ابراهیمی بیان کرد.

کد خبر 6100770

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • اسلامی: کنفرانس ۲۰۲۴ فرصتی برای تقابل با جریان مخرب علیه صنعت هسته ای ایران بود
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد