Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی مقدم با تاکید بر نقش و جایگاه مردمی سردار سلیمانی در میان کشورهای منطقه شهید حاج قاسم سلیمانی را مسیح مقاومت دانست.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی القابی را در ایران و کشورهای مسلمان از آن خود کرد و القاب مختلفی به سردار سلیمانی مانند علمدار کربلا در عراق، علمدار رهبری در ایران و شهید قدس در فلسطین  اتلاق می شود و سردار با این نام ها در این کشورها نامیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: معتقدم سردار سلیمانی مسیح مقاومت بود و این لقب واقعا برازنده شهید سلیمانی است زیرا به طور حقیقی این شهید بزرگوار روحی در منطقه دمید که هم تروریست را نابود کرد و بیداری اسلامی را شکل داد.

 

وی در مورد ویژگیهای سردار سلیمانی یادآور شد: سردار سلیمانی خصوصیات متفاوتی در خود داشت و معتقدم این سردار بزرگ فارغ از هرگونه نژاد، ملیت و حتی مذهب کار می کرد و به همین دلیل محبوبیت او در همه جا وجود دارد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار فرمودند سردار سلیمانی چهره تاریخی شد و اگر بخواهیم چهره های تاریخی ایران را مثال بزنیم، در موضوع ملی گرایی ستارخان، باقرخان، سید جمال الدین اسدآبادی، میرزا کوچک خان جنگلی تمامی خصلت های خوب این افراد در حاج قاسم سلیمانی وجود داشت.

 

فعال اصولگرا تصریح کرد: در موضوع دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی سردار سلیمانی خصلت های شهید باکری، شهید بروجردی، شهید همت و جاویدالاثر شهید متوسلیان و شهید کاظمی را در خود داشت.

 

کنعانی مقدم اظهار کرد:  تمامی این خصلت ها را بنده از نزدیک می دیدم و شاهد آن هستم و هیچ گاه در این امر اغراق نمی کنم. در رابطه با موضوع جهادی اگر بخواهیم به سردار سلیمانی نگاه کنیم مانند شهید مغنیه و سید حسن نصرالله که رهبری انقلابی، جهادی، سیاسی و نظامی است، خصلت های این افراد در حاج قاسم متجلی است و اگر بخواهیم تمامی خصوصیات خوب را جمع آوری کنیم به نظر می رسد کلکسیون تمام خصوصیات جهادی و انقلابی را می توان در شهید حاج قاسم سلیمانی دید.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبهه مقاومت سردار سلیمانی شهدا حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نحوه انتخاب چوب ترموود