Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی اکبر کریمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهادت این اسوه‌های مقاومت و شجاعت علاوه بر تقویت پیوند ناگسستنی ملت این کشورها، آثار بسیار گسترده‌ای در جهان اسلام، جبهه مقاومت و کشورهای غیر اسلامی داشت و حضور گسترده مردم در تشییع جنازه و گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام دشمنان اسلام و انقلاب را حیرت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه شهید سلیمانی پایان نیافتنی است و تا سپردن پرچم ایثار و شهادت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) ادامه می‌یابد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) هر پرچمی که از دست سرداری به زمین افتاده شود از سوی سردار دیگر برداشته شده و راه ایثارو شهادت ادامه می‌یابد.

کریمی افزود: مکتب امام خمینی (ره) پرورش یافتگان بسیار زیادی داشته و مسیر نورانی ایثار، جهاد و شهادت تا سپردن پرچم به دست ولیعصر پابرجاست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  اگر این پرچم از دست شهید والامقام سردار قاسم سلیمانی افتاده، سردار بزرگ سپاه اسلام سردار قاآنی آن را برداشته و راه نورانی مجاهدت همچنان محکم و پا برجا بوده و راه این شهید والامقام تا رسیدن به سر انجام خود که ظهور حضرت ولیعصر (عج) است ادامه می‌یابد.

کریمی اظهارداشت: جنایت بزرگی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها در منطقه انجام دادند به هیچ عنوان از سوی ملت ایران و سایر ملل مسلمان در جبهه مقاومت بخشودنی نیست و انتقام سختی را این جنایت کاران برای شهادت سردار رشید جبهه مقاومت پس خواهند داد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب و مسئولان امر در جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند این انتقام بدون تعیین زمان انجام می شود و دشمنان باید همواره از احتمال این انتقام وحشت داشته باشند.

وی ادامه داد: گرفتن انتقام خون شهیدان والا مقام شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس حق ملت ایران و جبهه مقاومت است که به حد اشد و کامل از دشمنانی که این جنایت را انجام دادند گرفته خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید سردار سلیمانی سردار بزرگی بودند که بیش از چهل سال در راه امنیت مردم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی جهاد کردند.

کریمی ادامه داد: این شهید والامقام در سال‌های دفاع مقدس در سمت فرماندهی یکی از بزرگترین لشکرهای فعال و حماسه ساز برعهده داشتند و پس از آن نیز در برقرار امنیت در مرزهای شرقی کشور و فرماندهی نیروی قدس با انجام مامویت‌ها، پیروزی ها و فتوحات در عراق، سوریه، یمن و افغانستان برای کشور و جهان اسلام افتخارآفرینی کردند.

 وی مقابله، مهار و نابودی داعش را بزرگترین افتخارات شهید سردار سلیمانی و همرزمان آن شهید والامقام عنوان کرد و گفت: داعش توطئه بزرگ در ابعاد گسترده‌ سیاسی، بین المللی، امنیتی و اقتصادی بود که با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان اسلام و قرآن ایجاد شده بود و تا پشت مرزهای کشور آمده بودند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهید والامقام با تشکیل گردان‌های فاطمیون، زینبیون، مدافعان حرم، حزب الله لبنان و حشد الشعبی توانست این توطئه بزرگ را خنثی کرده و تومار داعش را در کشورهای سوریه و عراق پیچیده و نابود کند.

کریمی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران ما از این جهاد و پیروزی بزرگ کینه شهید سردار سلیمانی را بر دل داشته و جنایتی که انجام دادند در این راستا قابل ارزیابی است.

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت بامداد روز جمعه ۱۳دی‌ماه سال ۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

برچسب‌ها استان مرکزی شهید مقاومت قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی شهید مقاومت استان مرکزی شهید مقاومت قاسم سلیمانی اخبار کنکور کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی شهید سردار سلیمانی نماینده مردم اراک شهید والامقام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است