Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:07:27 GMT

منع تردد شبانه در قزوین تا ۱۹ دی ماه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۴۸۶۶

منع تردد شبانه در قزوین تا ۱۹ دی ماه تمدید شد

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: قانون منع تردد شبانه در ساعات ۲۱ تا ۴ صبح به سبب تاثیراتی مثبت در کاهش شیوع و ابتلاء به ویروس کرونا در استان، تا هفته آینده تمدید می‌شود. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به اینکه 5 شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اظهار داشت: تنها شهرستان تاکستان در وضعیت نارنجی است و محدودیت‌های کرونایی نیز از 13 لغایت 19 دی ماه بر اساس رنگ‌بندی جدید اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر اساس اختیارات واگذار شده به استانداران سراسر کشور، قانون منع تردد شبانه در ساعات ذکر شده در تمامی شهر‌های استان همچنان به قوت خود باقی بوده و در هفته آینده نیز اعمال می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی گروه‌های یک، دو و سه شهرستان‌های وضعیت زرد استان در هفته آتی مجاز بوده و تنها گروه چهار با ممنوعیت فعالیت مواجه خواهند بود.

حبیبی ادامه داد: مراکز تجاری،  بازرگانی و خدماتی شهرستان تاکستان تنها برای گروه‌های شغلی یک و دو مجاز بوده و گروه‌های سه و چهار اجازه فعالیت در هفته آینده را نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های آموزشی در تمامی شهرستان‌های استان به صورت غیرحضوری و مجازی بوده و همچنان تعطیل هستند‌.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: خودروهای حاوی پلاک شخصی 79 و 89 تحت عنوان پلاک‌های بومی محسوب شده و تردد این خودروها در سطح استان بلامانع است.

کرونا در اروپا|از شکسته شدن رکورد مبتلایان روزانه در انگلیس تا گسترش ویروس جهش یافته در آلماناصناف قزوین 92 درصد محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنندگزارش/ چند قدم تا تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا باقی مانده است؟

حبیبی با بیان اینکه تردد خودروهای پلاک غیربومی در شهرستان تاکستان ممنوع است گفت: آمدوشد ساکنان این شهرستان با این پلاک‌ها تنها در داخل شهرستان تاکستان امکان پذیر است و در صورت خروج و بازگشت مجدد به شهر، با محدودیت و اعمال قانون مواجه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت زرد کنونی کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت خود در محل کار حاضر شده و فعالیت سایر ادارات نیز با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: از میان شهرستان‌ها و شهرهای استان، در شهرستان تاکستان وشهر اقبالیه، بیش از سایر شهرها نیازمند همکاری مردم و نظارت و کنترل بیشتر تیم‌های مراقبتی هستیم.

وی با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند خاطرنشان کرد: کرونا نباید یک شوخی قلمداد شود چراکه در این صورت مجدد با افزایش شیوع آن مواجه می‌شویم.

حبیبی اظهار داشت: اگر همکاری مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش یافته و از رفت‌وآمدهای خانوادگی نیز تا حد امکان جلوگیری نمایند، قطعا در آینده نزدیک به وضعیت مطلوب‌تری دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین شهرستان تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه