Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@20:38:36 GMT

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه ساختمان آتش‌نشانی گوگد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۴۹۹۲

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه ساختمان آتش‌نشانی گوگد

شهردار گوگد گفت: ۷۵ درصد از عملیات عمرانی احداث ساختمان آتش‌نشانی این شهر تحت نظارت واحد فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به توسعه و اجرای بافت‌های مختلف شهری و تحت پوشش بودن ۲۰ روستای اطراف این شهر، پروژه اجرایی احداث ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گوگد مهم و اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع از سال‌های قبل شروع شده بود، اما به دلیل نبود منابع مالی در حد فنداسیون باقی مانده بود.

شهردار گوگد اضافه کرد: این پروژه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر با شتاب بیشتر در حال اجرا است و اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی‌محمدی افزود: به منظور تسریع در اجرای پروژه ایستگاه آتش‌نشانی بازدیدهای هفتگی انجام می‌شود تا با بررسی مشکلات پیش رو اقدامات لازم در جهت تسریع در تکمیل و اتمام این پروژه صورت گیرد تا با پوشش سریع‌تر و مطلوب‌تر حوادث امداد و نجات رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

وی تصریح کرد: آشیانه توقف خودروهای امداد و نجات، بخش اداری، سوئیت اسکان در مواقع بحران و منبع ذخیره آب در محوطه این ساختمان لحاظ شده است.

شهردار گوگد با تأکید بر اینکه مسئولان استان و شهرستان باید در زمینه تأمین خودرو و تجهیزات این شهرداری را یاری دهند، گفت: برای ساخت این پروژه تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و جهت تکمیل و بهره‌برداری به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که تلاش برای تأمین اعتبار و اتمام پروژه ساختمان آتش نشانی در الویت شهرداری گوگد است.

کد خبر 465235

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوگد گلپایگان شهرداری آتش نشاني حوادث جاده ای شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم به همشهری می‌گوید که این زن جوان برای جمع‌آوری ضایعات خودش را بین درز دیوار کشانده بود اما دیگر نتوانست بازگردد و گرفتار شد. محسن حدادیان در این باره بیشتر توضیح می‌دهد و از ماجرای رسیدن خبر به نیروهای آتش‌نشانی این‌طور می‌گوید: «زن جوان برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود. از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود. یکی از همسایه‌های دیگر که برای به پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.» ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. نیروهای آتش‌نشانی نیز برای نجات زن مجبور بودند دیوار را بشکافند و ضمن تماس با مالک خانه و موافقت او نجات زن محقق می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود