Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلمان امیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکسال از عروج ملکوتی سردار مقاومت می گذرد و در ۱۳ دی ماه سال گذشته دستان پلید شقی ترین انسان ها به خون پاک سردار سلیمانی آغشته و موجب عزادار شدن عدالت و حق طلبی شد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود و پس از سالها مجاهدت و جانفشانی در راه دفاع از کیان اسلامی و امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه حاج قاسم نمونه کم نظیری از مجاهدت، حق طلبی، تقوا و مردم داری بود افزود: این شهید والا مقام انسانی باهوش، دلیر و شجاع بود و بر این اساس نیروهای مسلح این سرباز ولایت را به عنوان الگو و چراغ راه مورد توجه قرار دادند.

وی گفت: ولایتمدار و تابع محض ولی فقیه بودن، عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت، اخلاص و تقوا این شهید را در زمره نیکان در راه حق قرار داد و در نهایت به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: جهانیان نظارگر تشییع باشکوه و میلیونی شهید سلیمانی بودند و این حضور باشکوه نمایش قدرت، اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی بود.

سردار امیری یادآوری کرد: این سرباز ولایت در جریان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و پس از آن در دفاع از حریم امنیت کشور جانانه حضور داشت و پاداش مجاهدت خود را با شهادت در راه حق دریافت کرد.

وی اظهار داشت: با شهادت این بزرگمرد به طور حتم نام و یاد او به آیندگان منتقل شده و آیندگان نیز دلاورمردی های این سردار رشید را می ستایند.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی که بامداد جمعه اتفاق افتاد در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند، سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی بودند.

 پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ پایگاه آمریکایی "عین‌الاسد" در استان "الانبار" عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان جهان و سردار سلیمانی همدان جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی اخبار کنکور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ پیکر بیست شهید گمنام و تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، در روز‌های ۱۴ , ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۹ استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.   در استان قم، مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. پیکر این شهدا، جمعه ۱۴ اردیبهشت در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد مقدس جمکران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.   مردم استان تهران هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر ۶ شهید گمنام را در شش نقطه تشییع و به خاک می‌سپارند. خاکسپاری پیکر‌های شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و ناحیه فناوری رازی (شهر ری) انجام خواهد شد.   در استان البرز همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، پیکر شهید "محمدرضا غضبان احمدی" تشییع و خاکسپاری می‌شود. محمدرضا غضبان احمدی سال ۱۳۵۹ در خرمشهر شهید و جاویدالاثر شده بود.   در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) , مردم استان خوزستان پیکر منصور عزیزپور محمدی و غلامعلی عشیری لیوسی از شهدای تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس را بدرقه خواهند کرد. غلامعلی عشیری لیوسی سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی (منطقه فکه) و منصور عزیزپور محمدی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده بودند.   پیکر بسیجی شهید محمدمهدی فانی هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در استان خراسان جنوبی تشییع و خاکسپاری خواهد شد. محمدمهدی فانی سال ۶۲ در منطقه شرهانی شهید و جاویدالاثر شده بود.   مردم استان اصفهان هم در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) , پیکر عباس رمضانی، جواد مراثی و مجتبی نادر تهرانی از شهدای تازه شناسایی شده را تشییع و به خاک خواهند سپرد. عباس رمضانی ۲۷ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه کله قندی مهران، جواد مراثی، سال ۱۳۶۰ در چزابه و مجتبی نادر تهرانی سال ۶۳ در عملیات بدر (شرق دجله) به شهادت رسیده و پیکرشان در منطقه باقیمانده بود.    پیکر شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس سید علاءالدین اسدپور هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در زادگاهش روستای آقا جلو شهرستان زرقان استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شود. این رزمنده دوران دفاع مقدس ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۷ (منطقه شلمچه) به شهادت رسیده بود.   همدانی‌ها نیز در سالروز شهادت امام ششم شیعیان پیکر شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس، محمد رنجنوش را تشییع خواهند کرد. محمد رنجنوش ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ (شلمچه) به شهادت رسیده بود.   پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در ایلام تشییع خواهد شد. این رزمنده دوران دفاع مقدس سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ به شهادت رسیده بود.   پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس هم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش واقع در بزرگراه شهید بابایی تهران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟