Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرغامی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون شهید ابراهیم هادی، گفت: کمک‌های مومنانه اعضای این کانون در ایام شیوع کرونا در زمینه‌های مختلف در حال انجام است.

«شریعت ضرغامی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی»، اظهار کرد: در قالب این ویژه برنامه ها، مسابقات فرهنگی و پویش ها و ایستگاه سلامت و توزیع غذای گرم برگزار و اجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی» واقع در مسجد امیرالمومنین(ع) (به نشانی شهرک شهید فکوری، میدان آزادی)، بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب های «شاخصه های مکتب شهید سلیمانی» و «سردار دل ها»، راه اندازی پویش تهیه کلیپ های دو دقیقه ای پیرامون سردار آسمانی ویژه کودکان و نوجوانان و مسابقه دل نوشته ای به سردار بخشی از این برنامه ها است.

 

ضرغامی با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت اولین سالگرد شهید سردار سلیمانی  از روز نهم دی ماه در این کانون آغاز شده است، گفت: برگزاری مراسم سخنرانی با حضور خانواده شهید مدافع حرم «روح الله قربانی»، همراه با اجرای سرود به مناسبت حماسه نهم دی ماه و مراسم بزرگداشت دیگری با سخنرانی سردار رستگار پناه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

 

وی همچنین از توزیع 1500 غذای گرم در شهرک شهید فکوری به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابراهیم هادی مسجد امیرالمومنین(ع) در ادامه به برنامه ها و رویکردهای این کانون از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی گروه جهادی «منتظران موعود(عج)» اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم و از این طریق توانستیم برای 100 نفر از زنان بدسرپرست و بی سرپرست زمینه اشتغال فراهم کنیم. ضمن اینکه با راه اندازی ایستگاه های سلامت اقدام به عرضه محصولات ضدعفونی کننده با قیمت مناسب کردیم.

 

وی با اشاره به توزیع 500 هزار ماسک رایگان در مناطق محروم و حاشیه نشین، گفت: همچنین، بچه های این کانون فرهنگی هنری از ابتدای شیوع این بیماری در چند مرحله اقدام به تهیه و ارسال میوه و بسته های خوراکی برای کادر درمان بیمارستان های تهران که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، کردند.

 

ضرغامی با بیان اینکه یکی از رویکردهای این کانون توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان بوده است، به اجرای طرح «30شب، 30 قربانی» نیز اشاره و اضافه کرد: این طرح با همکاری گروه جهادی «شهید شاهسون» و کانون «خدام الحسین(ع)» اجرا شد که بر اساس آن با شناسایی نیازمندان و افراد بی بضاعت بسته های گوشت قربانی در میان آنها توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی» به دیگر برنامه های این کانون اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره های فردی و گروهی به ویژه در موضوع ازدواج آسان با حضور اساتید و مشاوران، تهیه جهیزیه برای زوج های بی بضاعت و کمک به ایتام بخش دیگری از برنامه هایی بوده است که زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون در این کانون مورد توجه قرار گرفته است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شهید ابراهیم هادی بچه های مسجد سردار حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی ویژه برنامه ها سالگرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم