Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی هنری سپاه گیلان گفت: در سالگرد شهید سلیمانی برنامه‌های متنوعی داریم که پخش تله تئاتر تلویزیونی با موضوع زندگی حاج قاسم یکی از آن‌ها است. - اخبار استانها -

 سرهنگ دوم پاسدار کامیار مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در جهانی فراسوی این عالم خاکی می‌زیست و به تعبیر مقام معظم رهبری اخلاص این مجاهد شجاع سبب قدردانی بزرگ مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مطهرش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان افزود: در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با تشکیل ستاد گرامیداشت برنامه‌های متنوعی در سطح استان طرح‌ریزی شد متأسفانه بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی به دلیل شیوع کرونا محدود شد.

مهدی‌پور گفت: سیاست اصلی و اساسی همه دست اندرکاران این ستاد رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از هرگونه اقدامی است که با ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تعارض دارد لذا ما از بخش اعظمی از فعالیت‌های بزرگی که باید با تجمع مردم برگزار می‌شد صرف نظر کردیم. 

«جشنواره گوهر فاطمی» با محوریت فرهنگ عفاف و حجاب در استان گیلان برگزار می‌شودهجر حبیب| رئیس مجمع نمایندگان گیلان: «سردار سلیمانی» همه مردم را فرزند انقلاب و ایران می‌دانستمسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ‌ما» در گیلان برگزار می‌شود

وی افزود:کاروان خودرویی و موتوری به نیت حاج قاسم سلیمانی در همه شهرستان‌ها با در دست داشتن عکس این شهید بزرگوار و همه شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود همچنین یک برنامه رسانه‌ای به شکل پخش از شبکه استانی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سرلشکر پاسدار محسن رضایی  نیز  در نظر گرفته شده است.

 مهدی‌پور گفت: در سراسر استان گیلان با ستاد مردمی که شکل گرفته برنامه‌های مردم محور را در برنامه داشته و یادواره‌های مسجدی و محلی را با حضور جمعیت اندک و با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌کنیم همچنین در اقشار مختلف بسیج در جمع‌های کوچک نشست‌های نخبگانی را داریم که به‌صورت مجازی برای مخاطبان بارگذاری می‌شود.

وی افزود: توسط بسیج مداحان حسینیه سیار راه‌اندازی شده که در کنارش برگزاری روضه در کنار درب منازل شهدای مدافع حرم نیز با محوریت بسیج مداحان برگزار می‌شود راویان دفاع مقدس از زندگی و مکتب حاج قاسم روایت‌گری می‌کنند که توسط سازمان حفظ آثار و  بسیج دانش آموزی در فضای مجازی و شبکه شاد برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری فرمانده سپاه گیلان عنوان داشت: به نیت حاج قاسم سلیمانی نهضت تضرع داریم که ان‌شاالله در مساجد استان با جمع محدود و محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات بسیج مداحان و صدا و سیمای استان انجام می‌شود.

وی گفت: جشنواره سرود و تک‌خوانی سرو سبز را در استان داریم که در این حوزه آثار فاخری تولید شده که در این جشنواره ارائه می‌شود و بیش از 10 نماهنگ، موشن و مستند توسط مجموعه‌های مختلف بسیج تولید شده که از این آثار رونمایی به‌عمل می‌آید 2 مستند توسط مجموعه صدا و سیما و چندین برنامه رادیویی در این مناسبت اجرا می‌شوند.

مهدی‌پور افزود: به نیت حاج قاسم سلیمانی پخش بسته‌های معیشتی و غذای گرم را توسط بسیجیان و نیروهای جهادی در برنامه داریم؛ برپایی عکاس‌خانه عکس سلفی با حاج قاسم در معابر اصلی شهر، افتتاح مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی و مراسم خاطره‌گویی با حضور رزمندگان مدافع حرم از جمله برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی می‌توان به رونمایی از کتاب شعری که اشعارش توسط شاعران گیلانی سروده شده  اشاره کرد؛ 16 دی سالروز شهادت شهید علم‌الهدی و شهدای دانشجویی است که در این خصوص نیز یادواره‌ای توسط بسیج دانشجویی و نشست‌های تخصصی پیرامون جبهه مقاومت و شهدای مقاومت توسط بسیج دانشجویی و بسیج اساتید برگزار می‌شود.

 مهدی‌پور افزود:  80 محصول رسانه‌ای توسط قرارگاه فضای مجازی بسیج تولید شده که نشر داده می‌شود همچنین مسابقه نقاشی کودک توسط بسیج جامعه زنان و بسیج دانش آموزی، چاپ و انتشار وصیت نامه حاج قاسم در مراسمات مختلف، پویش قصه‌گویی از زندگی حاج قاسم برای کودکان توسط مادران با محوریت بسیج جامعه زنان و بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه‌ها هستند.

وی عنوان داشت:  تله تئاتری  با موضوع زندگی حاج قاسم و با محوریت ارشاد اسلامی، صدا و سیما و بسیج هنرمندان آماده شده که از صدا و سیمای استانی پخش شده لذا شب شعر مجازی و البته شب شعر استانی را هم داریم که به شکل محدود و با حضور جمعی از شعرا هم بصورت اجرای زنده و مجازی  انجام می‌شود.

 معاون فرهنگی هنری فرمانده سپاه گیلان گفت: ایستگاه‌های صلواتی آوایی و عکس نوشت نمایشگاه پوستری را در نقاط مختلف استان داریم که تا 18 دی اجرا می‌شود و همچنین برنامه متمرکز وسیعی جهت فضاسازی محیطی با عکس‌های شهدای مقاومت، سردار دلها و شهید ابومهدی المهندس را نیز در برنامه داریم.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون فرهنگی هنری حاج قاسم سلیمانی زندگی حاج قاسم برگزار می شود برنامه ها توسط بسیج مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان