Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که طی روزهای آتی خبرهایی درباره متهمان پرونده ترور فرماندهان پیروزی بر تروریسم توسط دستگاه قضایی عراق خواهد رسید.

به گزارش مشرق، یک مقام سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که طی روزهای آینده اسامی متهمان پرونده ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: او چگونه سردار دل‌ها شد؟

به گزارش پایگاه خبری صابرین نیوز، «مهند العقابی» مدیر رسانه‌ای سازمان الحشد الشعبی  شامگاه جمعه گفت که در پرونده ترور فرماندهان پیروزی بر تروریسم( شهیدان سلیمانی و المهندس)، ۴۰ متهم وجود دارد، که از جمله آنها شماری عراقی و آمریکایی هستند.

بیشتر بخوانید: نامه رهبر انصارالله یمن به خانواده شهید سلیمانی

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی عراق در پرونده سلیمانی تحت فشارهایی داخلی و خارجی قرار گرفته است، گفت: «با این حال دستگاه قضایی عراق عملکرد فوق العاده‌ای را برای شناسایی متهمانی داشته است که طی روزهای آتی درباره آنها خبرهایی خواهد رسید.»

آمریکا سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی متهم دستگاه قضایی فرودگاه بغداد پارلمان عراق آمریکا سردار حاج قاسم سلیمانی حشدالشعبی پرونده ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری