Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نوش آبادی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سالگرد شهادت مظلومانه‌ی فرمانده‌ی رشید اسلام، سرباز ولایت، خادم ملت، مردِ میدان عمل، سپهبد جبهه‌ی مقاومت، شهید سرافراز، حاج قاسم سلیمانی اعلی الله مقامه الشریف را به محضر مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، حفظه‌الله تعالی، و ملت شریف ایران، تسلیت و تعزیت عرض نموده و یادش را گرامی و به روح پرفتوحش، درود می فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه و مصداق برجسته‌‌‌ی تربیت شده‌ی مکتب اسلام و مکتب امام خمینی، رضوان‌الله تعالی علیه بود و تمام عمر پر برکت خود را وقف جهاد در راه خدا کرد و شهادت، پاداش تلاش‌‌‌‌ِ بی وقفه‌ی او، در راه خدمت به اسلام و مردم بود.

بی تردید، شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره بین المللیِ مقاومت است و با متلاشی ساختن توده‌ی سرطانی و خطرناکِ داعش، نه فقط به کشور، بلکه به ملت های منطقه و جهان اسلام و حتی به بشریت، خدمت بزرگی کرد و در عین شهامت و شجاعت در میدان نبرد، مقید به رعایت حدود شرعی و اخلاص در عمل بود.

حاج قاسم سلیمانی، اهل تظاهر، تفاخر، ریاکاری و عوام فریبی و حسابگری مادی و دنیوی، نبود و هم در میدان نظامی و دفاع از امنیت کشور و هم در میدان سیاست، فردی متدین و متشرع بود و به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب و انقلابی گری، خط قرمزِ قطعی او بود.

فرمانده شهید سپاه قدس، هیچگونه تعلق حزبی و جناحی نداشت و در تقسیم بندی های سیاسی نمی گنجید، اما به شدت، انقلابی و پایبند به خط نورانیِ امام و تابع محض ولایت بود و به مردم عشق می ورزید و در قلب تمام ملت ایران، جای داشت.

حاج قاسم سلیمانی، اعتقاد داشت، استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی، غیرت دینی، قدرت تهاجمی و دفاعی کشور را نشانه گرفته است و به فکر ضربه به امنیت، فرهنگ و اقتصاد کشور است، لذا تمام توان و استعداد خودش را در راستای مبارزه با دشمن و حفظ امنیت کشور و منطقه کرد و در نهایت، جسم و جان خودش را در راه صیانت و حفاظت از میهن اسلامی و دفاع از مردم عزیزش و ملت های مسلمان، اهدا کرد و در تاریخ این ملت و این کشور، ماندگار گشت.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شریف شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین نوش آبادی حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی

دریافت 27 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6089585

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری