Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در جلسه  شورای قضایی استان مرکزی اظهار داشت: در راستای رفع مسائل و مشکلات عموم مردم اعم از مشکلات اقتصادی، گرانی، گرانفروشی مصوبات و موضوعات مهمی بررسی و مقرر شد سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص مدیریت و نظارت بیشتری داشته باشد و سازمان صمت و اصناف نیز به بحث قیمت ها در بازار ورود کنند و نرخ‌ها را متعادل سازند، همه می‌دانیم که گرانی موضوعی کشوری است اما گرانفروشی باید در استان نظارت و مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کمبود برخی اقلام دارویی و درمانی و مشکلات حوزه صنعت افزود: مدیران قضایی در تمام دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه استان نباید از کنار مسائل کوچک و بزرگ استان بی تفاوت عبور کنند و باید در اسرع وقت اقدام لازم را در خصوص رفع مسائل به صورت کار کارشناسی  و مدیریت میدانی انجام دهند.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی گفت: در خصوص تخلفات ساختمانی در محدوده شهر اراک و سایر شهرهای استان، تاکید شد کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری ها ورود عالمانه و کارشناسی به این موضوع داشته باشند چراکه در رسیدگی‌های پیرامون ماده ۱۰۰، موضوع درآمدزایی برای شهرداری اصلا مدنظر نیست و اعتقاد ما بر این است که به ویژه در کلانشهر اراک، ضوابط کلی و طرح تفضیلی شهر به طور کامل رعایت شود چراکه نباید هیچ قدمی مخالف قوانین و مقررات برداشته شود.

وی در ادامه تشریح مصوبات جلسه اضافه کرد: همچنین مقرر شد کارگروه تخصصی متشکل از متخصصین مربوطه در این خصوص تشکیل و نظرات کارشناسی پیرامون هر دسته از تخلفات در این رابطه ارائه شود تا بتوان بخش زیادی از پرونده‌ها را با استفاده از ظرفیت این کارگروه مرتفع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین در خصوص تکریم مراجعین و رفع اطاله دادرسی و رفع مشکلات قضایی مردم تاکید کرد.

در این جلسه از طاهری قائم مقام پیشین دادگستری کل استان مرکزی تقدیر و رحمتی رئیس شعبه نهم دادگاه تجدیدنظر به عنوان سرپرست مجتمع دادگاه‌های تجدیدنظر استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی دادگاه گرانی اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی