Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، معاون سازمان اوقاف کشور در سفر یک‌روزه خود به استان قزوین با بازدید از اراضی مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و دامداری، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با رویکرد جدید خود در سال‌های اخیر به استفاده از ظرفیت وقف در حوزه‌های کشاورزی، باغداری و دامپروری با توجه به ظرفیت بالقوه موجود در اراضی هر استان اقدام  کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پندار افزود: استان قزوین یکی از استان‌هایی است که موقعیت مطلوبی را در حوزه‌های دامپروری، دامداری و کشاورزی داراست و اراضی و موقوفات مستعدی دارد که امیدواریم بتوانیم با توجه به مزیت این اراضی، موضوع دامپروری مرتبط با فعالیت فناوری های‌تک و  انتقال جنین تولید گوساله‌های ممتاز را در این استان راه‌اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: لازم است از ظرفیت‌های بالقوه استان برای فعالیت‌های کشاورزی، باغداری و دامپروری استفاده شود و سرمایه‌گذاری لازم در این حوزه‌ها برای افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌های وقف انجام شود، زیرا هدف سازمان اوقاف استفاده حداکثری از ظرفیت وقف در همه ابعاد است.

کد خبر 577148 برچسب‌ها استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم

پروژه اومااویا در ۲۳۰ کیلومتری شرق «کلمبو» پایتخت کشور سریلانکا به اجرا درآمده است. با افتتاح این پروژه ظرفیت آب مازاد رودخانه‌های استان «اووا» (Uva) برای توسعه کشاورزی منطقه کم‌آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همزمان ظرفیت تولید ۱۲۰ مگاوات برق عملیاتی می‌شود.

 تولید ۲۹۰ گیگاوات ساعت انرژی در سال، تامین آب مورد نیاز پنج‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خشک جنوب شرقی سریلانکا و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از منطقه پُرباران به مناطق خشک، از جمله اهداف این پروژه است که به همت متخصصان و مهندسان ایرانی در کشور سریلانکا اجرا شده و با حضور مقامات دو کشور ایران و سریلانکا به‌ صورت رسمی افتتاح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود