Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در سال 2021 به یک شرط به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، سایت «گل» عربی در خبری اختصاصی مدعی شد ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در سال 2021 به یک شرط به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

این رسانه عربی مدعی شد اگر این بازی ها در زمان مقرر یعنی در ماه مارس (فروردین 1400) به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشود و به تعویق بیفتد در این صورت فیفا مجبور می‌شود این بازی‌ها را به صورت متمرکز به میزبانی قطر مثل دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا 2020 برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی