Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی(ره) را تسلیت گفت و نوشت: آیت الله مصباح یزدی با مجاهدت‌های خود در عرصه سیاست و علم نامی نکو از خود در تاریخ انقلاب بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی(ره) را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تسلیت علیرضا زاکانی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم بصیر، مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی(ره) در سالروز شهادت شهید عزیز و سعید حاج قاسم سلیمانی داغی بزرگ بر دل ملت انقلابی ایران گذاشت که به هیچ‌گونه جبران‌پذیر نخواهد بود.
علامه مصباح یزدی(ره) سال‌های عمر خود را وقف تعلیم شاگردان و جهاد علمی در موسسه با برکت آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و فعالیت در نهادها و شوراهای انقلابی چون مجلس خبرگان رهبری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کرد که حاصل این عمر با برکت تربیت صدها نیروی فکری و بصیر برای انقلاب اسلامی است.

این عالم وارسته، مجتهد، فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحبنظر در مسائل اساسی اسلام که رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) ایشان را جایگزینی شایسته برای شخصیت‌های بزرگی چون استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و علامه طباطبایی(ره) می‌دانستند، با مجاهدت‌های خود در عرصه سیاست و علم نامی نکو از خود در تاریخ انقلاب بر جای گذاشتند که فقدانشان جبران ناپذیر خواهد بود.

اینجانب از سوی خانواده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مصیبت وارده به امت مسلمان را به عموم ملت ایران، امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و خاصتاً به جامعه علمی و حوزوی جهان اسلام تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم، همنشینی با انبیاء، اولیاء و شهداء و برای خانواده بزرگوار، به‌ویژه فرزندان گرامی و شاگردان ایشان، صبر و اجر جزیل طلب می‌نمایم.»

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله محمدتقی مصباح یزدی مصباح آیت الله مصباح یزدی آیت الله مصباح یزدی مصباح یزدی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900046

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش