Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری برخورد سختی با میلیچ کرد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/10/13؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

هروویه میلیچ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت

پس از بازی نکردن هرویه میلیچ در دیدار برابر گل‌گهر، این بازیکن با انتشار استوری در پیج شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، این واکنش میلیچ کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی او موجب شد محمود فکری امروز به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

پیش از این محمود فکری بارها از بازیکنان خواسته بود حتی از کری‌خوانی در فضای مجازی برای تیم‌های رقیب امتناع کنند و استوری این بازیکن از روز گذشته حاشیه‌های زیادی برای تیم خودی ایجاد کرد.

پرسپولیس بابت انتقال بشار رسن به القطر، 120 هزار دلار دریافت کرد

باشگاه پرسپولیس برای انتقال هافبک عراقی تیمش به القطر ۱۲۰ هزار دلار دریافت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، بعد از جدایی بشار رسن از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تیم القطر، قرار بر این بود که ۱۲۰ هزار دلار بابت این انتقال به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود.

از این رو یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت: مبلغ ۱۲۰ هزار دلار از انتقال رسن، به باشگاه رسیده است.

شمارش معکوس برای عرضه اولیه سهام سرخابی ها در بورس

جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش از برگزاری آخرین مجمع عمومی باشگاه استقلال در روز شنبه خبر داده است. در این جلسه، مدارک استقلال هم مثل پرسپولیس آماده ارائه به بورس می شود.

 به گزارش طرفداری، همین چهارشنبه شب بود که وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد استقلال و پرسپولیس طی 4 سال اخیر حتی یک ریال هم اعتبار دولتی یا ارز دولتی دریافت نکردند و بدون حق پخش تلویزیونی تمام بدهی های خود را در این دو سال پرداخته اند. حرفی که در نگاه اول ادعا به نظر می رسید اما آمار ارائه شده از سوی وزارت ورزش به شورای پذیرش بورس که دو باشگاه را در آستانه عرضه اولیه سهام شان در بورس قرار داده، نشان می دهد موضوع فراتر از یک ادعاست. 

چهارشنبه گذشته با برگزاری آخرین مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، پرونده این باشگاه به شورای پذیرش بورس ارائه شد و شنبه هم با حضور وزیر ورزش آخرین مجمع عمومی باشگاه استقلال برگزار و پرونده استقلال هم به این شورا ارائه می شود.

راه اندازی صفحه به اسم عادل فردوسی پور پیگرد قانونی دارد

در پی فعالیت برخی افراد با اسم و عکس عادل فردوسی پور در فضای مجازی، این گزارشگر و مجری محبوب از طریق صفحه طرفدارانش اعلام کرد هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و صفحه هایی که به اسم او فعالیت می کند، جعلی است.

به گزارش طرفداری، صفحه طرفداران عادل فردوسی پور که معمولا عکس های عادل را منتشر می کند و برنامه های او را پوشش می دهد، ساعتی پیش نوشت: عادل فردوسی پور هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و صفحه هایی که به اسم و با عکس او فعالیت می کنند متعلق به عادل نیستند و ایجاد هرگونه صفحه جعلی یا ادعای پیج شخصی پیگیرد قانونی دارد.

توقیف ساختمان پرسپولیس تایید شد

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش مجلس، با حضور در برنامه شب های فوتبالی، درخصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به صحبت پرداخت. او در این برنامه تایید کرد که ساختمان باشگاه پرسپولیس هم در پرونده شستا توقیف شده است.

پیش از این طرفداری و رسانه ها از توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و ساختمان باشگاه پرسپولیس در پرونده ویلموتس خبر داده بودند. 

اورتون 0-1 وست هم؛ ناکامی کارلتو در اولین بازی سال 2021 لیگ برتر

منچستریونایتد 2-1 استون ویلا؛ تعقیب و گریز در صدر جدول

اخبار داغ طرفداری:

راه اندازی صفحه به اسم عادل فردوسی پور پیگرد قانونی دارد سیروس پورموسوی در طرفداری: استقلال آرامش ندارد، پرسپولیس از پرونده هایش لطمه می خورد! هدیه رونالدو به ستاره سوری الاهلی رسید / عکس و فیلم کریستیانو رونالدو: بدون شک 2020، سال آسانی نبود؛ امیدوارم سال 2021 ماندگار شود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجمع عمومی باشگاه باشگاه پرسپولیس عادل فردوسی پور باشگاه استقلال هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس

امیرمسعود عابدین: آخرین مدل معرفی شده از آواتر در چهار مدل ارائه می‌شود که از ۴۱۵۰۰ تا ۵۳۹۰۰ دلار (معادل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) متغیر است. خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر اصلاحات تمرکز دارد.

همانطور که ماه گذشته در آواتر ۱۲ معرفی شد، آواتر ۱۱ اکنون با رنگ طلایی فلورسنت عرضه می‌شود. این رنگ از رنگ‌دانه‌های متغیر استفاده می‌کند که رنگ‌ها را در زوایای خاص تغییر می‌دهد. بر اساس پلت فرم EP۱، آواتر ۱۱ دارای گزینه‌های تک موتوره یا دو موتوره و انتخاب برد ۵۸۰ کیلومتر تا ۷۳۰ کیلومتر است.

به گزارش خبرآنلاین، پیشرانه DriveONE هواوی، موتورهای تک یا دوگانه را با قدرت ۳۰۸ تا ۵۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ تا ۶۵۰ نیوتن متر ارائه می‌کند. شتاب‌گیری صفر تا صد این خودرو از ۳٫۹تا ۶٫۶ ثانیه متغیر است. گزینه‌های باتری شامل ۹۰ یا ۱۱۶ کیلووات ساعت با شارژ سریع ۷۵۰ ولت هستند.

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. تزئینات طلایی نیز برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت جدید وجود دارند. صفحه‌نمایش مرکزی ۱۵٫۶ اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می‌کند و ناوبری، بازی‌ها و فیلم‌ها را نمایش می‌دهد. نمایشگر کیلومترشمار ۱۰٫۲۵ اینچی نیز در آواتر ۱۱ وجود دارد. همه مدل‌های آواتر ۱۱ مدل ۲۰۲۴ اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با ۲۵ بلندگو هستند.

صندلی‌های مدل قبلی آواتر ۱۱ باعث ناراحتی برخی از افراد در طول سفرهای طولانی‌تر می‌شد. با این حال، مدل ۲۰۲۴ دارای چرم نرم‌تر بوده و مشکلات قبلی را از بین برده است. علاوه بر این، تمامی نسخه‌های این خودرو به صندلی‌های جلویی با جاذبه صفر مجهز شده‌اند، در حالی که صندلی‌های عقب سردکن و گرمکن را برای سواری مجلل‌تر فراهم می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های آواتر ۱۱ دارای سیستم پیشگیری از برخورد همه‌جانبه هستند. هنگام حرکت بین سرعت ۳۰ تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، سیستم پیشگیری از برخورد با موانع جانبی (LOCP)، با هدایت خودرو به خط اصلی خود در صورت شناسایی مانع به راننده کمک می‌کند. این امر از برخورد در هنگام تغییر لاین جلوگیری می‌کند.

آواتر در سال ۲۰۱۸ توسط Changan New Energy و نیو تأسیس شد. نیو بعداً کناره‌گیری کرد و CATL جایگزین آن شد که اکنون ۱۷ درصد از شرکت را در اختیار دارد. چانگان ۴۰ درصد از سهام را در اختیار دارد و هواوی تامین کننده اصلی آن است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899498

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله