Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پایان کار شهدای امت مسلمان مرگ نیست و این را به کرات ثابت کردند. روایتگر دلاوری‌های شهید سلیمانی فرزند شهید سید کریم موسوی است.

سروان سید کریم موسوی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان هویزه است که یکشنبه شب روز ۲۰ خرداد سال ۱۳۹۹ حین عملیات تعقیب و گریز سارقان دچار سانحه رانندگی شد و به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیار مقاومت حلاوت شهید شدن به ثانیه است، اذا سالوک عن غزه قلهم بها شهید یسعفه شهید یصوره شهید و یصلی علیه شهید این بیان شیوای محمود درویش درباره نماد مقاومت گویای ماجرا است و بی سبب نیست که روز ۱۳ دی ماه روز جهانی مقاومت شناخته شده است.

این فرزند شهید روایتگر دلاوری‌های حاج قاسم از زبان پدر قبل از شهادت است: پدرم به شهید سلیمانی ارادت خاصی داشت هنگامی که تلویزیون او را نشان می‌داد پدرم با اشتیاق به تک تک حرف هایش حتی به لحن ادای کلماتش هم دقت می‌کرد و همیشه آرزو داشت یک روز او را از نزدیک ببیند.

هنگامی که پدر از آمدن سردار به خوزستان در سیل فروردین ۹۸ مطلع شد، گویی زمین و زمان را به او بخشیده بودند. شب قبل از سفرش را تا صبح نخوابید و صبح علی الطلوع از سوسنگرد عازم رفیع در ۵۰ کیلومتری جنوب غرب سوسنگرد شد.

وقتی پدرم به رفیع رسید سردار در آنجا حضور داشت که در ابتدا به شرکت نفت و بعد از آن با تمامی اهالی رفیع از جمله دامداران، کشاورزان و سایرین دیدار داشت مردم رفیع با یزله و هوسه‌های عربی (مدح و شعر عربی) از او استقبال کردند گویی با دیدن سردار تمام گله، شکایت و مصیبت سیل از یادشان رفت و به دیدن فرمانده سپاه قدس دل خوش کرده بودند.

مردم در آن شرایط سخت به دلگرمی، همدردی مسئولین و به دیده شدن حال و روزشان نیاز داشتند و گویا سردار بهتر از هر کسی به این مسئله پی برده بود او مانند پدری مهربان با تک تک جوانان روبوسی می‌کرد و آن‌ها را در آغوش می‌کشید. یکی از جوانان منطقه به قدری برای سردار شهید شعر گفت که سردار انگشتر خود را در آورد و به آن جوان هدیه داد و پس از آن جمعیت برای اقامه فریضه نماز راهی مسجد شدند.

سردار نیم روزی را در رفیع گذراند و هنگامی که تلاش بی وقفه مردم رفیع را در احداث سیل بند دید، گفت به تمام مناطق سیل زده سفر کردم، اما هیچ کدام به اندازه مردم رفیع همت نداشتند و همین یک جمله برای شاد کردن دل مردم رفیع و تلاش مضاعف آن‌ها در ایجاد سیل بند کافی بود.

در رفیع هور العظیم اهواز و تا زمانی که از خوزستان سفر کردند پدرم پا به پای سردار در میدان بود وقتی پدرم به خانه بازگشت آرام گرفته بود هر چه نباشد به آرزوی دیرینه‌اش رسیده و سردار قاسم سلیمانی را از نزدیک دیده بود آرامش عجیبی در صورتش موج می‌زد.

۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ هنگامی که پدرم خبر شهادت سردار را شنید گویی یکی از اعضای خانواده‌اش را از دست داده باشد شبش را تا صبح بیدار بود و یک ریز در حیاط خانه قدم می‌زد عکس‌هایی که با سردار داشت را ورق می‌زد و اشک می‌ریخت خبر برای پدرم سنگین و باور نکردنی بود اینکه مرد میدان از میان رفته باشد قابل باور نبود.

۶ ماه پس از شهادت سردار شهید سلیمانی پدرم یکشنبه شب روز ۲۰ خرداد سال ۱۳۹۹ حین عملیات تعقیب و گریز سارقان دچار سانحه رانندگی شد و به فیض شهادت نائل آمد و این بار پدرم به آرزوی دیرنش بعد از دیدار با فرمانده سپاه قدس رسیده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مردم رفیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم