Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب رفاه ملی افغانستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات اخیر در افغانستان، سال نو میلادی را به مسیحیان جهان تبریک گفته و همچنین از اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی تجلیل کرده است.

متن کامل بیانیه این حزب به شرح زیر است:

حزب رفاه ملی افغانستان ضمن محکوم نمودن حملات پی در پی روی خبرنگاران در کابل، غزنی، ننگرهار، هلمند، نمایندگان پارلمان و مردم بی دفاع، نگران وضع کنونی کشور است، از دولت جمهوری اسلامی افغانستان به ویژه از رئیس جمهور محترم جناب آقای داکتر محمد اشرف غنی و داکتر عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی می خواهد آنچه در توان دارند برای بهبود وضع امنیتی کشور تلاش نمایند ، شرایط ناامنی و ترور های زنجیره ای خبرنگاران و فعالان مدنی و شخصیت های دلسوز به وطن روز به روز افزایش یافته و ما عمیقاً نگران این وضع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب رفاه ملی افغانستان همچنان در مذاکرات صلح خواهان آتش بس فوری، حفظ دستاوردهای دو دهه گذشته از جمله قانون اساسی، دولت جمهوری اسلامی و سیستم برگزاری انتخابات آزاد می باشد و موارد فوق را خط قرمز برای مردم افغانستان میداند. حزب رفاه ملی افغانستان از گروه طالبان می خواهد بیش از این به اقدامات تروریستی و جنگ های خانمان سوز دامن نزند و به خواسته های دولت و مردم افغانستان که صلح ، ثبات و امن است احترام گذاشته و نگذارند افغانستان بیش از این میدان تاخت و تاز و جنگ های نیابتی کشور های خارجی گردد.

حزب رفاه ملی افغانستان میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن حضرت عیسی ابن مریم (ع) و آغاز سال 2021 میلادی را به تمام مسیحیان جهان و پیروان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نماید و آرزومند است سال 2021 میلادی سال خوب ، خوش همراه با صلح دوستی و صمیمیت برای تمام انسانهای جهان به ویژه برای ملت های مظلوم و دردمند افغانستان، یمن، سوریه، فلسطین و دیگر کشورها باشد؛ انتظار داریم پیروان واقعی و راستین حضرت عیسی مسیح (ع) دولت ها و کشورهای زورگو، متجاوز و قدرت طلب مانند امریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل را وادار نمایند تا از آدم کشی، جنایت، غارت، چپاول، ترویج افراط گرایی و نژاد پرستی و تحمیل خواسته های غیر انسانی علیه کشورها و ملت های مظلوم و محروم دست بردارند و به کرامت، عزت و شرافت انسانی و قوانین بین المللی احترام بگذارند؛ حزب رفاه ملی افغانستان از کشورهای دوست، همسایه، مجامع جهانی، سازمان همکاری کشورهای اسلامی و سازمان ملل متحد مصرانه می خواهد دولت و مردم افغانستان را در تأمین امنیت و صلح پایدار که خواسته مردم افغانستان است یاری نمایند، گرچه سازمان ملل متحد تلاش های در این زمینه داشته ولی کافی نیست ما خواهان توجه و همکاری بیشتر سازمان ملل متحد و سازمان همکاری کشورهای اسلامی به افغانستان هستیم.

حزب رفاه ملی افغانستان ضمن گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور تروریست امریکا صورت گرفت ، به این باور است ترور هدفمند سلیمانی از قبل برنامه ریزی شده و دقیقاٌ در راستای حمایت از تروریست های داعش از جانب امریکا صورت گرفته است. قاسم سلیمانی یگانه شخصیت بود که به درخواست و تقاضای کشورهای منطقه از جمله دولت های عراق و سوریه علیه فعالیت های تروریستی داعش وارد عمل و مبارزه گردید، جهان متوجه شد که نابودی گروه تروریستی داعش مدیون ایثار، فداکاری و محصول تلاش ها و مبارزات سردار قاسم سلیمانی است. امریکا همواره خود را در شعار مدافع حقوق بشر، حقوق زن، حقوق اقلیت ها و  در خط اول مبارزه با تروریست ها قلمداد می نمود؛ ترور سردار قاسم سلیمانی توسط امریکایی ها در کشور عراق چهره کریه و دروغین این کشور را آشکار تر ساخت و در عمل ثابت شد که امریکایی ها خود بزرگترین تروریست دولتی در جهان است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان افغانستان رفاه ملی افغانستان حزب رفاه ملی افغانستان مردم افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است

حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است