Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی حامدی، دبیر رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای "بچه‌های حاج قاسم" گفت: رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای "بچه‌های حاج قاسم" با حضور ۱۸ تیم  از شمال استان اصفهان در شهرستان کاشان برگزار شد.

او افزود: ۵۴ نفر در قالب ۱۸ تیم در رده‌های سنی هفتم تا دهم در دو بخش ویدیو و گرافیک تا ساعت ۲۰ رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

به گفته او، با توجه به اینکه هر گروه در دو بخش گرافیک و ویدئو شرکت کرده است رتبه‌های اول تا پنجم هر گروه شامل دو بخش است.

دبیر رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای "بچه‌های حاج قاسم" با اشاره به اینکه گروه فطرس مدیا شامل صادق تراب زاده،  مهدی حبیبی زاده و محمد امین یزدان دوست رتبه اول را بدست آورد گفت: رتبه دوم دو بخش حضوری نیز به گروه بچه‌های حاج قاسم با حضور امیرحسین ذوقی،  سیدمحمدصدرا هاشمی و مصطفی استادعلی پور رسید.

حامدی، تصریح کرد: رتبه سوم را سیدمحمدمتین حسینی مقدم، امیررضا طحانی و علی محمدخانی از گروه شهید صیادی کسب کردند.

او، رتبه چهارم را از گروه سه ستاره با حضور محمدحسین عرب‌بیگی، محمد افتخاری و محمدرضا حمیدی دانست و گفت: گروه صامدون شامل مبینا آقایی، زینب باقری و زینب مقنی نیز رتبه پنجم دو بخش حضوری را گرفتند.

به گفته او، علاقه‌مندان برای شرکت در بخش غیرحضوری رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم نیز می‌توانند آثار خود را در دو بخش گرافیک (پوستر، عکس نوشته، استوری و...) و ویدیو (داستانی، مستند، موشن گرافیک، استوری موشن، استاپ موشن، کلیپ، دابسمش و...) تا ۲۰ دیماه از طریق تارنمای resaanesh.ir ارسال کنند.  

حامدی،  استعدادیابی، ایجاد فضای رقابت و کارتیمی بین دانش آموزان و به کارگیری نیرو‌های متخصص در زمینه‌های مختلف را از اهدف برگزاری این رقابت ملی برشمرد.

شایان ذکر است: رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای "بچه‌های حاج قاسم" به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید اوینی، رویش رسانه، اتحادیه کانون‌های فرهنگی، بسیج رسانه و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی کاشان در دو بخش حضوری و مجازی  برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بچه های حاج قاسم شهرستان کاشان سردار سلیمانی بچه های حاج قاسم دو بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران