Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه طرح شهید سلیمانی با اهدای ۵۰۰ بسته ارزاق به خانواده های کم برخوردار در آ‌ستان امامزاده روح الله(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور ۵۰ خانواده شهدای مدافع حرم اختتامیه طرح شهید سلیمانی در آستان امامزاده روح الله(ع) امروز ۱۳ دی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در این مراسم با حضور حجت الاسلام زحمتکش، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار اهدای ۵۰۰ بسته ارزاق از پیش آماده شده با حضور متبرک خانواده شهدا آماده ارسال به خانواره های کم برخوردار می گردد.

 

طرح شهید سلیمانی از روز بسیج آغاز و  تا 13 دی ماه سالگرد شهادت سردار آسمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور ادامه دارد و در قالب این طرح به بیمارستان ها، نقاهتگاه‌ها کمک رسانی صورت می گیرد. همچنین اماکنی جهت قرنطینه و درمان بیماران کرونایی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه اختصاص یافت و بسته های معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد.

 

توجه به معیشت مجاورین بقاع متبرکه، تسویه حساب دفتری ارزاق افراد کم بر خوردار، توزیع غذای گرم در شب و روز شهادت سردار سلیمانی و اولویت دادن به انجام کارهای زمین مانده در خصوص مقابله با کرونا بخش دیگری از اقداماتی است که در قالب این طرح اجرا شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی بسته های ارزاق آستان مقدس امامزاده روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد