Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دکتر علی زینی وند استاندار کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، سردار حسین پورجعفری پیام مشترک صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام که شامگاه ۱۲ دی ۹۹ صادر شد به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

یکسال از شهادت فرزند سلحشور دیارکریمان، سرباز وطن، مالک‌اشتر رهبری و سیدالشهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سردار حسین پورجعفری یاردیرین این فرمانده سرافراز می گذرد. استان کرمان همچنان در غم از دست دادن سردار سلیمانی در بهت و سوگ است. بین سردار سلیمانی و مردم کرمان، علاقه ای وصف ناشدنی وجود داشت و این حس پس از شهادت سرباز وطن، در دل کرمانی ها صدچندان شده است. سردار نیز عاشق مردم کرمان بود و در وصیت نامه خود این علاقه را این گونه بیان کرده است: " من شما را از پدر و مادرم و فرزندان و خواهران و برادران خود بیشتر دوست دارم". شهید سلیمانی مردم کرمان را به ماندن با ولایت توصیه می کند و خطاب به مردم کرمان نوشته است: "دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. این ولایت، ولایت علی بن ابیطالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است. دور آن بگردید. با همه شما هستم. میدانید در زندگی به انسانیت و عاطفه‌ها و فطرت‌ها بیشتر از رنگ‌های سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود می دانید، برادر خود و فرزند خود می دانید."

زیباترین تعبیر را از شهادت سردار سلیمانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتند و فرمودند: "سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت."

شهید سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری، گفتمان و فرهنگ مقاومت و پایداری را فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، بسط، گسترش و تثبیت نمود و اینک وظیفه داریم به فرموده رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای، مکتب شهید سلیمانی را ترویج دهیم. کرمان باید به مرکز اصلی گفتمان مکتب شهید سلیمانی تبدیل شود و با این رسالت، کرمان باید در همه زمینه ها گفتمان ساز این مکتب و نماد آن باشد.

از دی ماه ۹۸ نگاه بسیاری نه تنها از داخل کشور که در سطح بین المللی به کرمان است. کارهای خوبی آغاز و انجام شده است و باید با هم افزایی، همفکری، هم اندیشی و برنامه ریزی، مکتب شهید سلیمانی را در سطح جهانی معرفی کنیم که سنگین ترین و بزرگترین شکست برای نظام سلطه، ترویج مکتب سردار سلیمانی است.

اینجانبان سالگرد شهادت ابر مجاهد جبهه حق و قهرمان ملت ایران و جهان اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سردار پورجعفری، که همچون آن شهید والامقام جان خود را وقف انقلاب اسلام مردم و ولایت کرد گرامی داشته و همانند آن فرمانده عزیزمان که مراد ما بود ماهم به عنوان مرید با همه توانمان فرهنگ غنی و جامع الاطرافی آن مکتب را که سرچشمه و قله آن در کرمان است به فضل  و توفیق الهی و توجه ائمه اطهار و مدد روح مطهرش عملیاتی خواهیم نمود.

بر مبنای وعده های تخلف ناپذیر الهی، یقین داریم خون پاک شهیدان، مسیر جهاد را هموارتر و راه و رسم مقاومت و ظلم ستیزی را روشن و پویا تر از گذشته خواهد کرد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. ابرمردی که زندگی و حیاتش موجب غرور و عزت و شهادتش باعث انسجام و همبستگی شد.

 

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

 

  علی زینی وند

 استاندار کرمان

 

حسین معروفی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

 

شهباز حسن‌پور

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

 

یدالله موحد

رئیس کل دادگستری استان کرمان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرباز وطن علی زینی وند ابومهدی المهندس رئیس کل دادگستری استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حسین معروفی حسن علیدادی سلیمانی شهباز حسن پور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان سیدالشهدای مقاومت پیام مشترک رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی مالک اشتر رهبری سردار حسین پورجعفری حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی شهید سلیمانی استان کرمان مردم کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در نشست با مسئول و نیروهای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه سپاه پاسداران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ماه گذشته در جمع نمایندگان ولی‌فقیه فرمودند مهم‌ترین وظیفه نمایندگانم ارتباط با مردم است که  سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات است.

وی با بیان اینکه کار عقیدتی و ارتباط با بدنه بسیار ارزشمند و مهم است، گفت: ارتباط با مردم لزوماً ارتباط عرفانی و عام نیست بلکه ارتباط در دسترس قرار گرفتن است، در طول شبانه‌روز باید پاسخ‌گوی تماس‌ها و ارتباطات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت  تقویت اعتقاد و ایمان تصریح کرد: به عنوان یکی از وظایف اصلی، «مطالعه، پشتوانه‌سازی و تقویت عقیده»، از جمله کارهای حیاتی، به ویژه در بخش‌های عقیدتی است.

وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی را بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: باید قدر کار را دانست چراکه هر کسی پاسبان عقیده دیگران و بیان‌کننده عقیده نیست، طبق روایتی (دوکار نباید انجام داد که هلاک مردان است)، نخست باطلی را به دین خدا نسبت داد و دوم اینکه هر چیزی را در قالب  حدیث و روایت تحویل مخاطب نداد.

پورذهبی بر ضرورت دوری از هر گونه اختلاف و سرقت فکری تأکید کرد و یادآور شد: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است.

شهید مطهری یک معلم به تمام معنا بود

حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: نفس، نگاه، تواضع، جایگاه و حضور نماینده حضرت آقا در استان برای همه ما بسیجیان و سپاهیان درس و الگو‌ست و این فضل و علم در مأموریت‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: به فرمایش آقا امیرالمومنین حضرت علی(ع) باید نقاط مثبت مردان بزرگ روزگار را بیان کرد، نگاه، تعامل، وحدت رویه و همراهی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نسبت به مردم و‌ مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ بوده و‌ باید از این خوبی‌ها تکریم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری افزود: «هدایت معنوی و سیاسی و خدمات اجتماعی» سه وظیفه عمده روحانیت است. یکی از مباحث محوری شهید مطهری؛ شهید این ایام به عنوان یک واقعیت در همه دوران و‌ عرصه‌ها درک صحیح روحانیونیت نسبت به وظایف خود است.

وی استاد شهید مطهری را عارف، فیلسوف و متکلم به تمام معنا خواند و اظهار کرد: این شهید والامقام یک معلم به تمام معنا بود که سراسر وجودش را در راه انقلاب تقدیم کرد، راه شهید مطهری امروز باید ادامه پیدا کند.

توکلی  تأکید کرد: امروز ادامه راه شهید مطهری که همان تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است بایستی به جهانیان اعلام شود.

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک