Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمدرضا غلامی» روز شنبه در حاشیه جلسه مجازی شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همزمانی ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و لازم است برنامه‌های این ایام باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

او گفت: حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار بزرگ اسلام و ایران، نشان دهنده جایگاه ممتاز این شهید بزرگ و قدرشناسی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی های شهیدان به ویژه رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای سرافراز و مردان بزرگی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی است.

غلامی افزود: بنابراین از همه متولیان فرهنگی دانشگاه انتظار می‌رود به عنوان جامعه دانشگاهیان، برنامه‌های گرامیداشت و بزرگداشت سالگرد شهادت این سردار بزرگ را هرچه بهتر و باشکوه تر و مناسب با شرایط فعلی به صورت مجازی و در صورت امکان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار نمایند.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه امنیت کرمانشاه قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه امنیت کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه امنیت کرمانشاه قاسم سلیمانی اخبار کنکور قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم