Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسین زهی گفت: در زمینه ولایت پذیری این عالم بزرگوار باید گفت موضوع ولایت فقیه را ایشان مطرح کرده بود که پیشنهاد خوبی بود و مجاهد در راه خدا و انقلاب اسلامی بود و هیچ کس منکر زحمات او نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی بیان کرد: درگذشت این عالم بزرگوار فقدان بزرگ و سنگینی برای ملت ما ایجاد کرد و جای خالی ایشان به سختی پر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی اقدامات زیادی در دوران انقلاب اسلامی انجام داد، پژوهش ها در زمینه معارف اسلامی یکی از مهم ترین فعالیت های این عالم بزرگوار بود و گمان نمی کنم هیچ کس مانند ایشان در این زمینه آگاهی کامل داشته باشد و زبان گویای پژوهش های معارف اسلامی بود.
 
نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در زمینه اخلاق نیز این عالم ربانی سرآمد زمان محسوب می شد و بنیانگذار و رئیس موسسه آموزش و پژوهش حضرت امام خمینی (ره) بود و برای فتنه سال 88 نیز قبلا پیش بینی کرده و اخطارهایی هم داده بود که پیش بینی ها درست از آب درآمد، اما اطلاع رسانی به موقع وی سبب شد جریان فتنه شکست بخورد.
 
صراحت لهجه و استواری در عقیده در دفاع از انقلاب و اسلام
 
حسین زهی عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در مسیر انقلاب سوابق زیادی داشته است و رحلت ایشان خسران زیادی را به حوزه علمیه و معارف اسلام وارد می کند و با توجه به اینکه ایشان شاگردان زیادی در این زمینه تربیت کرده بود امیدواریم جای خالی او با شاگردان و تربیت یافتگان وی پر شود.
 
وی ادامه داد: این عالم فقید بیان شایسته و زبان گهرباری داشت و در همه موارد که متوجه کوچکترین چالش در زمینه نظام و انفلاب اسلامی می شد اخطار می داد، بدون اینکه توجه کند مخاطبش چه کسی است.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی این عالم بزرگوار اهانت ها و تخریب های زیادی از دهه 70 به آیت الله یزدی وارد شد که در جریان فتنه 88 هم این اهانت ها و تخریب ها علیه ایشان ادامه داشت که البته نه تنها این عالم بزرگوار بلکه بسیاری از افراد دیگر هم مورد هجمه این تخریب ها قرار گرفتند.
 
حسین زهی تصریح کرد: خوشبختانه همه اهانت ها و تخریب های معاندان در خارج کشور و مخالفان در داخل کشور به سنگ خورد و هیچ کدام از این تخریب ها صحت نداشت، زیرا این عالم گرانمایه عمر خود را صرف پژوهش در حوزه های انقلاب داشت.
 
وی ادامه داد: این عالم بزرگوار استاد زبان و اخلاق هم بود و از دیروز که او را از دست دادیم پیام های تسلیت زیادی از سوی همه جریان های سیاسی داده می شود و مورد قبول بوده است.
 
نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمینه ولایت پذیری این عالم بزرگوار باید گفت موضوع ولایت فقیه را ایشان مطرح کرده بود که پیشنهاد خوبی بود و مجاهد در راه خدا و انقلاب اسلامی بود و هیچ کس منکر زحمات او نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عالم بزرگوار مصباح یزدی آیت الله تخریب ها حسین زهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور