Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:29:39 GMT

موحدی‌کرمانی: مصباح‌یزدی فقیهی زمان‌شناس بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۶۹۴۲

موحدی‌کرمانی: مصباح‌یزدی فقیهی زمان‌شناس بود

رییس جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح‌یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: «فقدان تاسف برانگیز فقیه انقلابی و فیلسوف مجاهد، حضرت آیت‌الله علامه حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. ایشان به عنوان فقیهی زمان شناس و عالمی متبحر در مباحث گوناگون حوزوی و فلسفی علاوه بر حضور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و دفاع از آرمان‌های انقلاب ‌و اعتقادات اسلامی، با هوشمندی و زمان شناسی در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و شبهات فکری و عقیدتی جریان نفاق در دهه‌های متمادی ایستاد و در این راه نورانی، توانست علاوه بر نشر تألیفات متنوع، شاگردان مبرز و فاضل فراوانی برای حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی تربیت کند تا در همین راه خطیر، برای جوانان و نسل‌های جدید روشنگری و هدایت‌گری را برعهده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب از طرف هیات موسس و اعضای محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی(رحمه‌الله علیه)، ارتحال این روحانی پرهیزگار و عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان و بالاخص به خانواده مکرم و آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی مسالت می‌نمایم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله مصباح يزدي موحدي كرماني پيام تسليت منطقه قم مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است