Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:50:27 GMT

تأیید صلاحیت ۲۷ مدیر کنترل کیفیت در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۰۶۰

تأیید صلاحیت ۲۷ مدیر کنترل کیفیت در ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پرونده ۲۷ نفر از مدیران کنترل کیفیت در کمیته تائید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت تأیید شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مهناز همتی»  در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای آموزش و تائید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و صنعتی زیر پوشش استاندارد در استان، این اداره کل در خصوص برگزاری ۴۲جلسه کمیته تمدید صلاحیت آزمایشگاه همکار و تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت نیز اقدامات لازم را انجام، و تمدید صلاحیت ۶ آزمایشگاه همکار نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این مدیران کنترل کیفی باید در طی فرآیندی گواهی تأیید صلاحیت خود را از اداره کل استاندارد دریافت کند، ادامه داد: نخستین مرحله معرفی فردی به عنوان مدیر کنترل کیفی براساس مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و در رشته تحصیلی مرتبط با حوزه کاری و فرآورده تولیدی در آن واحد از سوی واحد تولیدی است.

 

همتی با بیان اینکه فرد معرفی شده پیش از آغاز کار خود باید آزمون‌های لازم را با موفقیت در اداره کل استاندارد سپری کند، گفت: بخشی از این آزمون‌ها شامل آشنایی تخصصی با روش‌های آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر است، همچنین این فرد باید دوره‌های عمومی لازم را نیز در اداره کل استاندارد سپری کند.

 

وی افزود: پس از سپری شدن این مراحل، تأیید صلاحیت نامبرده در کمیته‌ای متشکل از مدیر کل استاندارد، رییس اداره اجرای استاندارد، رییس امور آزمایشگاه‌ها و مسؤل آموزش اداره کل مطرح و ضمن بررسی مدارک نامبرده نسبت به صدور گواهی تأیید صلاحیت اقدام می‌شود.

 

مدیرکل استاندارد در ادامه گفت: لازم به ذکر است که حساسیت و اهمیت فعالیت مدیران کنترل کیفیت به حدی است که آیین‌نامه مذکور توسط هیئت وزیران خطاب به همین افراد به تصویب رسیده است.

 

همتی در پایان با بیان اینکه این امر نظارت کامل مدیران کنترل کیفیت را در خصوص کنترل کیفیت محصولات تولید شده چند برابر می‌سازد، اظهار داشت: این مهم باعث می‌شود که یک محصول تولیدی با شرایط مناسب نظارت و کنترلی در واحد تولیدی به دست مصرف‌کننده برسد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل کیفیت مدیر استاندارد مدیران کنترل کیفیت کل استاندارد تأیید صلاحیت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال