Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:25:14 GMT

سردار سلیمانی فرماندهی نظامی با تقکر جهانی بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۰۶۲

سردار سلیمانی فرماندهی نظامی با تقکر جهانی بود

طهماسبی سردار سلیمانی را یک فرمانده نظامی با تفکر جهانی دانست و گفت: نگاه شهید سلیمانی به جهان اسلام بود به همین جهت توانست نیروهای افغانی، پاکستانی، یمنی و ایرانی را به درستی هدایت کند.

به گزارش خبرنگار شبستان از انزلی، «مهران طهماسبی» شامگاه جمعه(۱۲دی) در مراسمی که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و اربعین دانشمند هسته ای فخری زاده در مصلی انزلی برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی برای مبارزه با تفکر ضد اسلامی تمام نیروهای مسلمان را در کنار هم آورد تا مبارزه کنند و خود نیز در کنار آنان وارد میدان شد، حضور او رمز محبوبیتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: سلیمانی فقط مرد تدبیر میدان‌های نظامی نبود بلکه سیاستمداری انقلابی و در تشخیص دشمن صاحب نظر بود.


وی اخلاص و مردمی بودن را از دیگر شاخصه‌های محبوبیت شهید سلیمانی عنوان و تصریح کرد: این شهید والامقام فردی پایدار به وفای عهد بود و جاذبه‌ای داشت که حتی مردمی که او را نمی‌شناختند را نیز شیفته خود می کرد. فرماندهی که با قناعت و نداری جهاد می‌کرد و اخلاص او به کارش برکت می داد.


طهماسبی بابیان اینکه رفتار شهید سلیمانی به‌گونه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای معرفی این شهید بزرگوار از کلمه مکتب استفاده کرده است،تاکید کرد: مکتب واژه‌ای است که در خود معانی فراوان دارد رهبری حاج قاسم را فردی با تدبیر و منطقی معرفی کرده است و او را فردی شجاع و بصیر می‌دانند.


وی گفت: ما در دوران دفاع مقدس فرماندهان شاخصی داشتیم ولی شهید سلیمانی به جهت بصیرت و مردمی بودنش به جایگاه ویژه ای دست یافت.


این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فرمانده شرایط سخت بود خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام یک میلیون و هفتصد مزدور مجهز به تسهیلات روز را به نام داعش جمع کردند تا انسان‌ها و مسلمانان را بکشند.

 

افرادی با چهره های شیطانی و وحشی که فقط شجاعت علوی می توانست مقابل آنان ایستادگی کند و حاج قاسم با شجاعت و تدبیر خود توانست در مقابل این تفکر وحشی بایستد و آنان را شکست دهد.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید فخری زاده شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند