Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یکی از نکات بارز در زندگی آیت‌الله مصباح یزدی، ارتباط با بزرگان انقلاب است به نحوی که ایشان همواره مورد تأیید و حمایت علما و مراجع عظام تقلید بوده‌اند.

در همین زمینه، آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی تولیت سابق حرم حضرت معصومه (س) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نگاه حضرت امام خمینی(ره) نسبت به آیت‌‌الله مصباح یزدی می‌گوید: «در اوایل نهضت و در حدود سال‌های ۴۲،۴۱ شخصی از حضرت امام اجاره‌نامه می‌خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این مسأله می‌بایست که دو نفر شهادت می‌دادند و آن شخص را تأیید می‌کردند، ولی یک بار وقتی که آیت‌الله مصباح شهادت دادند، امام فرمودند: شهادت ایشان کافی است. این بدان معنی است که ایشان نزد حضرت امام(ره) ذوالشهادتین بوده و شهادتش به‌جای دو شاهد پذیرفته می‌شده است».

آیت‌الله محمّدتقی مصباح یزدی، عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به دلیلی بیماری گوارشی، شامگاه شنبه ۱۲ دی‌ماه در سن ۸۶ دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی ذوالشهادتین امام خمینی مسعودی خمینی الله مصباح آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • مطهری امام
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس