Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: سه‌میلیون‌وهزارو ۳۶۵ قطعه کارت هوشمند ملی تولید داخل به متقاضیان تحویل داده شده است.

سیف‌الله ابوترابی افزود: ۶۲‌میلیون‌و ۸۹۱‌هزار‌و ۳۹۲ نفر واجد شرایط (بالای ۱۵ سال) متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی هستند که از این تعداد ۵۹‌میلیون‌و ۳۵۷‌هزار‌و ۶۵۰ نفر مراحل تکمیل ثبت‌نام برای دریافت کارت هوشمند ملی را انجام داده و برای ۴۹‌میلیون‌و ۶۵۷‌هزار‌و ۷۸۲ کارت صادر و تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت هوشمند ملی تولید داخل، مشابه نمونه خارجی است و همه نکات ایمنی و فنی در تولید آن رعایت شده و چاپخانه دولتی متولی تولید آن است. ابوترابی افزود: از اسفند سال ۹۶ با مشکل تأمین بدنه کارت مواجه شدیم و از آغاز سال ۹۷ با شرکت‌های متولی که چاپخانه دولتی متولی تأمین و تولید آن است، وارد مذاکره شدیم و قرار شد بدنه کارت ایرانی مشابه خارجی باشد که در نهایت آزمایش‌های طولانی انجام شد و در آغاز نیمه اول سال ۹۸ شاهد تولید نمونه داخلی آن بودیم. با تأمین اعتبار مورد نیاز برای ادامه پروژه تولید کارت هوشمند ملی چنانچه چاپخانه دولتی که مسئول تأمین بدنه کارت هوشمند ملی از نوع تولید داخلی است، ماهانه یک میلیون عدد بدنه کارت را تأمین کند و به سازمان ثبت احوال تحویل دهد، این سازمان برای حدود ۱۰ میلیون نفر که در انتظار دریافت کارت هوشمند ملی هستند، در ۱۰ ماه کارت صادر می‌کند. رئیس‌جمهوری دستور لازم را به سازمان برنامه و بودجه درباره تأمین اعتبار مورد نیاز برای تأمین بدنه و تراشه کارت هوشمند ملی صادر کرده است.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارت هوشمند ملی بدنه کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است