Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:04:58 GMT

مارکوویچ: پاس گلی که دادم معنای زیادی داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۴۰۳

مارکوویچ: پاس گلی که دادم معنای زیادی داشت

هافبک صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید این تیم در بازی آینده برابر تراکتور حتما به سه امتیاز دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز پنج شنبه در آستانه کسب سه امتیاز ارزشمند از ذوب‌آهن بود که نفوذ سریع از سمت چپ زمین، یعنی جایی که جای سعید آقایی پس از خالی شده بود، با پاس زیبا و دقیق ایوان مارکوویچ که یکی از کرونایی‌های رهایی یافته سبزپوشان اصفهانی بود، با ضربه خوب و پرقدرت میلاد جهانی به گل تساوی دست یافت، تا دست خالی از تهران به اصفهان بازنگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایوان مارکوویچ هافبک صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن که در پنجره تابستانی فصل گذشته به این تیم اضافه شد، در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد این بازی گفت: فکر می کنم این یک بازی پایاپای میان دو تیم بود. نیمه اول آنها بازی را کنترل کردند و در نیمه دوم این ما بودیم که این کار را انجام دادیم. به خصوص در 20 دقیقه پایانی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.


این بازیکن 26 ساله که مدتی از ترکیب سبزپوشان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دور شده بود، در مقابل پرسپولیس بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت و توانست تاثیر مهمی در تک امتیازی که تیمش در ورزشگاه آزادی دشت کرد، بگذارد. او در مورد پاسی که ارسال کرد و ارزشی که این پاس برای او دارد، توضیح داد: این اولین بازی من پس از یک ماه بود. من به ویروس کرونا مبتلا شده بودم و بنابراین نتوانسته در یکماه اخیر برای تیمم بازی کنم. این پاس گل برای من معنای زیادی دارد تا به فرم خوبم برسم.


مارکوویچ در مورد مصاف با پرسپولیس فینالیست آسیا در سال 2020 و کیفیت این تیم ادامه داد: پرسپولیس تیمی خوب باکیفیت فردی بسیار بالا است که هر کدام از بازیکنان این تیم توانایی تغییر نتیجه را دارند. به آنها برای رسیدن به فینال اسیا نیز تبریک می گویم؛ این موفقیت بزرگی برای آنها و همینطور فوتبال ایران بود.


سوال بعدی از مارکوویچ در رابطه با کسب 6 تساوی و 2 شکست در هشت مسابقه توسط ذوب آهن بود و او در این زمینه اینطور واکنش نشان داد: بله نتایجی که از ابتدایی فصل تا اینجا گرفته ایم، خوب نبوده، اما من فکر می کنم می توانستیم جایگاهی بهتر از این داشته باشیم. فکر می کنم به زودی بردهای ما هم از راه خواهند رسید.


این بازیکن که باشگاه های زیادی را طی سال‌های اخیر عوض کرده، سپس در مورد حضورش در ذوب‌آهن و اینکه در این باشگاه می‌ماند یا مثل سایر باشگاه های شش سال اخیرش به زودی از این تیم جدا خواهد شد، گفت: در حال حاضر من احساس خوبی از بودن در اینجا دارم. من قرارداد دارم و بهترین عملکردم را برای تیم ارائه می کنم. همچنین امیدوارم فصل را در رتبه‌ای تمام کنیم که شایستگی بودن در آن رتبه را داشته باشیم.


از هافبک صرب تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد موقعیت بسیار خوبی که در دقایق پایانی بازی داشت ولی ضربه خوبی به توپ نزد نیز پرسیدیم که او  در واکنش به این سوال بیان کرد:  بله شانس بسیار خوبی داشتم ولی نتوانستم به خوبی به توپ ضربه بزنم. به هر حال اما این فوتبال است و بازی بعدی بهتر خواهد بود.


مارکوویچ در مورد دیدار بعدی تیمش برابر تراکتور نیز صحبت کرد و گفت: من امیدوارم اولین پیروزی در بازی بعدی به دست بیاید و آن را باور دارم.

 

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است