Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پستی حمایتی با چاشنی یک ابهام کوچک کافی بود تا محمود فکری بار دیگر یکی از بازیکنانش را در اختیار باشگاه قرار داده و این بار قرعه به نام بازیکنی افتاد که دست بر قضا خوش اخلاقی‌اش را ثابت کرده و در دل هواداران این تیم هم جایگاه ویژه‌ای دارد.

با اینکه میلیچ معتقد است پستی که در صفحه شخصی‌اش گذاشته کاملاً جنبه حمایتی داشته و در گفتگویی کوتاه اقدام باشگاه را به شوخی تشبیه کرده، اما اینها چیزی را تغییر نمی‌دهد و حالا میلیچ بعد از شیخ و اسماعیلی، در اختیار باشگاه قرار گرفت تا احتمالاً بعد از برگزاری جلسه‌ای به تمرینات بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری در شرایطی چنین تصمیمی را گرفت که تیمش به دیدار بزرگ فصل نزدیک می‌شود و شرایط محمد نادری دیگر مدافع چپ تیمش برای رسیدن به دربی هنوز مشخص نیست. با این وجود سرمربی استقلال در تصمیمش جدی است و گویا قصد ندارد اجازه بر هم خوردن نظم گروهی تیمش تحت هر شرایطی باشد. در این رابطه به چند نکته اشاره می‌کنیم.

۱- مسئولیت بازی کردن یا بازی نکردن هر بازیکنی در هر تیمی در هر کجای دنیا بر عهده سرمربی است و این یک قانون در فوتبال است و در این رابطه با اینکه می‌توان انتقاد کرد، اما حکمی نمی‌توان صادر کرد.

۲- وقتی تیمی نتیجه لازم را می‌گیرد، حتی به بازی کردن یا بازی نکردن یک بازیکن انتقاد هم نمی‌توان داشت چون نتیجه گرفته شده است.

۳- استقلال در یک بازی بسیار مهم در خانه حریفی قدرتمند در حالی به پیروزی رسید که یک پنالتی را هم از دست داد. یعنی می‌توانست پیروزی بزرگ‌تری را به دست آورد؛ و این پیروزی در غیاب میلیچ رقم خورد.

۴- آبی پوشان به واسطه همان پیروزی بزرگ به صدر جدول صعود کردند و هم اکنون با یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات هستند که این جای هر انتقادی را هم می‌گیرد.

اما در قبال نکات بالا، باید نکاتی را هم از زاویه دید دیگری مطرح کرد تا با مقایسه آنها قدری زوایای نامشخص این برخورد نیز مشخص شود. برخی از منتقدان نیز نکاتی در نقد این نوع برخورد با بازیکن دارند که به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

۱- در حالی که تنها ۹ هفته از لیگ برتر گذشته، فکری چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و این باعث می‌شود در برخورد بازیکن و باشگاه، برخی حرف‌های ناگفته هم رد و بدل شود که چه بسا در انگیزه‌های بازیکن تاثیر منفی بگذارد.

۲- منتقدان به این تصمیم فکری معتقدند فکری با برخی از بازیکنان مماشات کرده و در قبال برخی از بازیکنان مته به خشخاش می‌گذارد و در برخوردهای انضباطی یکسان برخورد نمی‌کند. به عنوان مثال به بازیکنی می‌توان اشاره کرد که بر علیه هواداران پیام منتشر می‌کند و سپس مقابل دوربین درخواست جدایی می‌کند، اما برخوردی با وی نمی‌شود و در بازی بعدی کاپیتان می‌شود.

۳- شاید می‌شد این برخوردهای انضباطی بدون رسانه‌ای شدن و در فضایی دوستانه و پشت درهای بسته صورت می‌گرفت و بلافاصله بر علیه بازیکن در رسانه‌های باشگاه مطالبی نوشته نمی‌شد.

۴- افزایش تعداد بازیکنانی که با آنها برخورد انضباطیِ رسانه‌ای صورت گرفته در ادامه فصل می‌تواند بر کیفیت فنی تیم تاثیر منفی بگذارد.

حال با دانستن نقطه نظرات موافقان و مخالفان برخورد فکری با هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال باید دید در نهایت تکلیف این مدافع چه زمانی و با چه نحوی با تیم مشخص می‌شود.

کد خبر 5110444

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران هروویه میلیچ محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تکواندو لیگ برتر بسکتبال مهدی طارمی فوتسال محمود فکری تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟

هیات‌مدیره باشگاه استقلال چهارشنبه‌شب با برگزاری نشستی فوری سه‌نفره، علی خطیر، مدیر عامل باشگاه را اخراج کرد؛ کاری عجیب که پیش از این با همین سبک و سیاق از سوی هیات‌مدیره وقت استقلال علیه مصطفی آجورلو رخ داده بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا با توجه به تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان همچنان به فاصله پنج هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر شانس اول قهرمانی باشد.

استقلال از پنج بازی باقیمانده چهار بازی را در تهران برگزار خواهد کرد که این می‌تواند با توجه به حمایت‌های هواداران، استقلال را به قهرمانی سوق دهد اما این تیم همچنان درگیر اختلافات داخلی است. ساعت ۲۰ دیشب (چهارشنبه) و درست زمانی که فقط یک ساعت از پایان بازی استقلال و تراکتور گذشته بود، هیات‌مدیره ناقص و سه‌نفره باشگاه استقلال متشکل از حیدرزاده، افضلی و سمیعی جلسه‌ای را تشکیل دادند و در اقدامی عجیب در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال فقط یک مرتبه قرار است تا پایان فصل از تهران خارج شود و شانس اول قهرمانی است، رای به برکناری مدیرعامل استقلال دادند.

البته یک عضو هیات‌مدیره‌ پنج‌نفره استقلال هنوز مشخص نشده و علی آقامحمدی، عضو دیگرش،  در جلسات شرکت نمی‌کند. از طرفی با تغییر مالکیت باشگاه استقلال ممکن است خود این افراد تا آخر خرداد در هیات‌مدیره حضور داشته باشند و پس از پایان لیگ برتر از هیات‌مدیره باشگاه کنار گذاشته شوند. پس این تصمیم در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که اگر به خاطر اختلاف بین خطیر و نکونام چنین تصمیمی گرفته شده، این اختلاف‌ها از ابتدای فصل بوده است؛ نه حالا که هیات‌مدیره در مهم‌ترین برهه فصل درباره آن تصمیم‌گیری کند. در نتیجه باید دلیل دیگری در پشت پرده این تصمیم وجود داشته باشد. البته این اتفاق مسبوق‌ به‌ سابقه بوده و یک بار هم زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، اعضای هیات‌مدیره یک کودتای شبانه دیگر را هم انجام داده و آجورلو را برکنار کردند!

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد دلیل برکناری خطیر پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور بوده است. ۵۰ میلیارد تومان با دستور مستقیم علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس - که مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار گرفته - به حساب باشگاه واریز شد اما شهریاری و اعضای هیات‌مدیره اعتقاد داشتند این پول نباید قبل از بازی به بازیکنان پرداخت می‌شد و باید به عنوان پاداش به صورت کم‌کم واریز می‌شد که همین باعث بروز اختلاف شده و به همین دلیل مدیرعامل آبی‌ها را برکنار کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام