Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@07:11:56 GMT

شهید سلیمانی نسبت به دشمن بصیرت داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۴۸۰

شهید سلیمانی نسبت به دشمن بصیرت داشت

حجت الاسلام رعایتی گفت: شهید سلیمانی نسبت به دشمن بصیرت داشت و این مهم باعث پیروزی و موفقیت این شهید بزرگوار در برابر دشمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» صبح امروز (شنبه 13 دی) در ویژه برنامه گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت تولی و تبری و بیداری اسلامی» اظهار کرد: از ظهور اسلام تا به امروز سه مرحله ظهور و تثبیت اسلام، گسترش اسلام و تبلور اسلام ناب در دنیا را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان انقلاب اسلامی را تبلور اسلام ناب در دنیا برشمرد و ادامه داد: بسیاری از افراد در دنیا اسلام را شناختند و مسلمان نیز شدند ولی به معرفت اسلام ناب محمدی دست نیافتند.

 

حجت الاسلام رعایتی افزود: یک هزار و 400 سال از ظهور اسلام می گذرد و جمعیت مسلمانان زیاد می شود ولی اقتدار مسلمانان جهانی نمی شود

 

وی به شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در طول حیات برای بسیاری از مردم ایران شناخته شده نبود ولی پس از شهادت برخی افراد برای آن آنگونه اشک ریختند که برای عزیزان خود نریختند و متوجه دلاوری های شهید سلیمانی شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهید سلیمانی هم به دنبال دین و هم به دنبال دنیای مردم بود، افزود: نخستین ویژگی شهید سلیمانی دین محوری این شهید بزرگوار بود و ویژگی دوم این شهید بزرگوار ولایتمداری است.

 

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه شهید سلیمانی به واسطه بصیرتی که داشت توانست در انجام ماموریت ها موفق باشد، افزود: این سه ویژگی خاص برای شهید سلیمانی یک مکتب تبدیل شده است و نیاز است که مردم با این ویژگی ها آشنا شوند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد شهادت شهید سلیمانی پاسداشت سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی حجت الاسلام رعایتی شهید سلیمانی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت