Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@08:32:20 GMT

مربی پرسپولیس بودم، اما استقلالی هستم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۷۵۲۸

مربی پرسپولیس بودم، اما استقلالی هستم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نباید استقلال تا این حد به مظاهری متکی باشد؛ چون امکان داری در بازی‌های آینده این دروازه‌بان روزش نباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی یحیوی، در خصوص درخشش رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از یک طرف باید خوشحال بود که استقلال چنین دروازه‌بانی دارد، اما از طرف دیگر درخشش مظاهری نشان می‌دهد استقلال به تیم‌های حریف موقعیت‌های زیادی برای گلزنی می‌دهد و این مسئله برای این تیم خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید استقلال تا این حد به مظاهری متکی باشد، چون امکان دارد در بازی‌های آینده این دروازه‌بان روزش نباشد و آن وقت کار استقلال به مشکل می‌خورد.

وی در خصوص اینکه آیا حضور حسینی روی نیمکت استقلال برای این تیم حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند، گفت: حسینی دروازه‌بان خوبی است و باید آنقدر تلاش کند تا رقیب جدی برای مظاهری باشد. اینکه گفته می‌شود نباید در یک تیم دو دروازه‌بان بزرگ حضور داشته باشند را قبول ندارم. حتی باید دروازه‌بان سوم تیم هم کیفیت بالایی داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی از هواداران این تیم به خاطر اینکه مظاهری به پرسپولیس علاقه داشته و آ ها مخالف جذب او بودند، گفت: امروزه دیگر دوره این تعصبات اشتباه گذشته است. مهم این است که الان مظاهری تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرد. من خودم مربی پرسپولیس بودم و تا زمانی هم که در این تیم حضور داشتم سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم، اما همیشه خودم را استقلالی می‌دانستم.

میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد علی یحیوی پرسپولیس استقلال رشید مظاهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد