Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نظیری گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جشنواره عکس راویان فتح از (۱۲ دی ماه) در همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام «هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلف فرهنگی هنری به صورت مجازی با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره عکس راویان فتح افزود: این جشنواره در نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم با موضوعات ایام فاطمیه، حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در همدان، تجمعات و راهپیمایی ها  در محکومیت ترور سردار، مراسم های گرامیداشت 9 دی، راهپیمایی 22 بهمن و برنامه های دهه فجر، کمک های مومنانه در ایام کرونا، گام دوم انقلاب و مدافعان سلامت است.

 

وی با بیان اینکه شروع جشنواره 13 دی ماه مصادف با سالگرد سردار دل ها  لغایت 12 بهمن  آغاز دهه مبارک فجر است، اظهار داشت: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه عکس های خود را به فضای مجازی در پیام رسان های تلگرام و اینستاگرام ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: از مهم ترین آموزه های مکتب ما این است که بدانیم عزت و ذلت به دست خداست و مومن نباید برای یافتن عزت در چشم مردم موضع بگیرد یا از ترس خوار داشته شدن از باور خود پا پس بکشد ، استواری و ثبات قدم از ویژگی های مهم مومنان است که مصداق کامل آن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا ثابت قدم بود و از سرزنش ملامت گران و از انقلابی گری باکی نداشت و در مقابل، خداوند او را محبوب قلوب مردم کرد و نام او را با عزت و سرافرازی قرین کرد.

 

گفتنی است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیر اجرایی جشنواره با شماره   09189090822  ارسال کنند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان حاج قاسم سلیمانی نخستین سالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش

در نخستین سالگرد درگذشت عدنان غُریفی، ترجمه‌ او از رمان «وقتی درخت‌ها آواز می‌خوانند» نوشته استراتیس هاویاراس منتشر شد.

 اعظم کیان‌افراز،  مدیر انتشارات افراز،  ناشر اختصاصی آثار عدنان غُریفی، به ایسنا گفت: در ادامه انتشار کتاب‌های این نویسنده، شاعر و مترجم، رمان «وقتی درخت‌ها آواز می‌خوانند» را با ترجمه او روانه بازار نشر می‌کنیم.


او سپس درباره این کتاب توضیح داد: این رمان یکی از رمان‌های مهم ادبیات انگلیسی زبان است که نویسنده‌اش یونانی است و تاکنون هیچ اثری از این نویسنده به فارسی ترجمه نشده است. «استراتیس هاویاراس» تنها دو رمان نوشته است. «رمان درخت‌ها آواز می‌خوانند» در فهرستِ نامزدهای نهایی جایزه‌ی ملی کتاب ALA قرار داشته و مورد تحسین منتقدانِ ادبی و مطبوعات آمریکا نیز قرار گرفته و به چند زبان ترجمه شده است.


کیان‌افراز درباره‌ اهمیتِ این رمان افزود: روزنامه‌ی «گاردین» رمانِ «وقتی درخت‌ها آواز می‌خوانند» را به‌عنوانِ یکی از ۱۰ رمانِ مهمِ سیاسیِ قرنِ بیستم انتخاب کرد و انتشارات افراز، این افتخار را دارد برای نخستین بار این نویسنده را در کشور معرفی می‌کند.


به گفته این ناشر، عدنان غُریفی که خود از نویسندگان مدرنیست جنوب و از آغازگران این جنبش در دهه‌ چهل و پنجاه بوده است، تاکنون چندین اثرِ داستانی مهم را نوشته است که می‌توان به مجموعه داستان «شنل‌پوش درم»، «مادرِ نخل»، «مرغِ عشق»، «چهار آپارتمان در تهرانپارس» و رمان «سکه‌ها» اشاره کرد.

همچنین چندین مجموعه شعر از او چاپ و منتشر شده است، ازجمله «این‌سوی عطر قبیله»، «نخل مشتعل»، «به موشک بستن فرشتگان» و...

غُریفی که توأمان در کنار شعر و داستان‌نویسی، مترجم برجسته‌ای بوده است، آثارِ متعددی از نویسندگان برجسته‌ای چون بوهمیل هرابال، جی. دی. سالینجر، غَسان کَنَفانی، ایتالو کالوینو و... ترجمه کرده است. او که از نخستین مترجمان ادبیات داستانی عرب به‌شمار می‌رود، در زمینه‌ نقد ادبی و گویندگی رادیو نیز فعالیت چمشگیری داشته است.


عدنان غُریفی اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به‌علت بیماری در سن ۷۹ سالگی و در کشور هلند درگذشت.


 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان