Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قاسم نژاد در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به بیان راهکارهای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد سیاسی پرداخت.

وی با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسئولان در ایام پیش رو، اظهار کرد: فرمانداران باید به موضوعات مطرح شده، توجه کنند و آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اضافه کرد: شعارهایی همچون انتخابات در تراز جمهوری اسلامی، گام دوم انتخابات، قانونمندی و بی‌طرفی و مشارکت فراگیر از شعار پیشنهادی ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سال ١۴٠٠ است که همه باید در سخنان خود به بازنشر و تبیین آنها بپردازند.

قاسم نژاد ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم دانست و افزود: مسئولان به عنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.

کد خبر 5110628

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود قاسم نژاد استانداری گیلان مشارکت مردمی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج جبهه مقاومت آیت الله مصباح یزدی خطبه های نماز جمعه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي