Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید سرویس خواب یکی از لذت بخش‌ترین کارها در خرید عروسی به حساب می آید و معمولا عروس‌ و دامادها زمان زیادی را صرف انتخاب آن می‌کنند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام دیجی چوب، در خرید سرویس خواب باید به موارد مختلفی توجه داشت تا در انتخاب دچار مشکل نشویم. همچنین بسیاری از افراد تصور می کنند که تهیه یک سرویس خواب مناسب هزینه های زیادی را با خود به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که چنین نیست و شما با در نظر گرفتن مبلغ نه چندان زیاد نیز می‌توانید از یک سرویس خواب بسیار زیبا و شیک بهره مند شوید. خرید سرویس خواب می‌تواند بر عهده عروس و یا داماد باشد ولی چیزی که اهمیت دارد این که بهتر است زن و شوهر هر دو با یکدیگر به خرید آن بروند چرا که با مشورت هم و بررسی مدل‌های جدید سرویس خواب عروس و گذاشتن آن در اتاق خواب می توانند به آرامش زیادی دست پیدا کنند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع مختلف این مدل ها آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا بتوانید یک خرید مناسب را رقم بزنید.

با انواع مدل های جدید سرویس خواب عروس آشنا شوید

سرویس خواب در بین مهم ترین جهیزیه های عروس قرار می گیرد که انتخاب های بسیار گسترده ای برای تهیه آن در پیش روی افراد قرار می گیرند. امروزه افراد مطابق با مد و ترندهای به روز جهان رو به جلو حرکت می کنند. به همین علت برای پیدا کردن یک سرویس خواب مناسب، زمان زیادی را سپری می کنند.

اگر شما نیز به فکر خرید سرویس خواب عروس هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید و یا چه انتخابی داشته باشید، کافیست این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

۱. با رنگ سفید پذیرای آرامش باشید

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید در زمینه خرید سرویس خواب داشته باشید، مواردی بوده که از رنگ سفید برخوردار هستند. رنگ سفید می تواند آرامش را وارد فضای اتاق خواب کند و از این طریق باعث ایجاد حس عمیق‌تری بین زن و شوهر شود.

همچنین اگر هنوز برای خرید دیگر وسایل اتاق خواب همچون پرده اقدام نکرده اید، دست نگه دارید و اجازه دهید در ابتدا مسائل مربوط به سرویس خوابتان برطرف شوند.

۲.  سرویس خواب مدرن، شیک بودن را به همراه ساده بودن دارد

از مدل های جدید سرویس خواب عروس می تواند به گزینه هایی اشاره کرد که حالتی مدرن دارند و هیچ طرح سنتی بر روی دیواره و یا بدنه آن ها به چشم نمی خورد. در حال حاضر این گزینه از محبوب ترین ها به حساب می آید و جزو انتخاب نوعروس های بسیار زیادی است.

سرویس خواب مدرن بسیار ساده هستند و منبت کاری یا معرق کاری را بر روی آن ها نمی توانید مشاهده کنید. همچنین این مدل در رنگ های متعددی به بازار عرضه شده اند که شما بر حسب سلیقه و یا نسبت آن با دیگر وسایل اتاق خوابتان می‌توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

۳. سرویس خوابی چوبی را برای همیشه داشته باشید

اگر به دنبال مدل های جدید سرویس خواب عروس هستید که علاوه بر زیبایی بتواند برای همیشه نیز برای شما باقی بماند، جنس چوبی بهترین گزینه ای است که می توانید از آن استقبال نمایید. چوب ها به علت طرح هایی که دارند می توانند همیشه به روز باقی بمانند و از مد نیفتند.

از این رو اگر دوست ندارید سالیانه سرویس خواب خودتان را به خاطر مسائل مد و ترند تعویض کنید، می توانید سرویس خواب های چوبی را انتخاب کنید و از آن ها نهایت بهره را ببرید.

اکثر سرویس خواب های چوبی نیز از ام دی اف ساخته می شوند. ام دی اف توانسته مزیت های بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مقاومت و کیفیت بالای آن در برابر عوامل مختلف اشاره کرد.

البته در ساخت این سرویس خواب ها از چوب های دیگری نیز استفاده می شود که گردو، راش و نراد نمونه ای از آن ها هستند.

سرویس خواب چه چیزهایی را شامل می شود؟

بعد از مبحث مدل های جدید سرویس خواب عروس شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که خود سرویس خواب تشکیل شده از چه مواردی می باشد و آیا خرید و تهیه تمامی آن ها الزامی است یا خیر؟

در رابطه با این سوال می‌توان چنین گفت که سرویس خواب عروس بر اساس مدل سرویس خواب و یا قیمت سرویس خواب، می تواند از اجزای مختلفی نیز برخوردار باشد. ولی به طور کلی مواردی که در ادامه خواهیم گفت در بین اصلی‌ترین و رایج‌ترین لوازم قرار می‌گیرند:

۱. تخت

۲. پاتختی

۳. آینه

۴. میز توالت

۵. کمد

بدون شک مهم ترین وسیله در سرویس خواب، خود تخت خواب می باشد که در انتخاب آن باید به موارد مختلفی توجه داشت که از آن ها می توان به جنس و همچنین ارتفاع استاندارد آن اشاره کرد. هر دو گزینه ذکرشده به صورت سفارشی ساخته می شوند.

سخن آخر

مدل های جدید سرویس خواب عروس می توانند بسیار متنوع باشند که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. همچنین یک سرویس خواب تشکیل شده از موارد مختلفی می باشد که شما بر اساس نوع کاربری، متراژ اتاق خواب و یا نیازتان تعیین می کنید که آیا خواهان خرید تمامی آن ها هستید یا خیر.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرویس خواب عروس سرویس خواب خرید سرویس خواب یک سرویس خواب اتاق خواب مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم