Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی هنوز هم از جدایی بشار رسن دلخور است و به نظر می‌رسد همین امر باعث اختلاف او با هیئت‌مدیره پرسپولیس شده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشست خبری بازی پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی ترجیح داد دستیارش حمید مطهری را به این کنفرانس بفرستد. سرمربی پرسپولیس که به شدت از هیئت مدیره باشگاه و جدایی بشار رسن شاکی است نمی‌خواست در آستانه بازی با ذوب آهن برای بار سوم علیه مدیران این باشگاه مصاحبه کند و تمرکز خود و تیمش را برهم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود تصور می‌شد یحیی گل‌محمدی بعد از پایان دیدار با ذوب آهن اصفهان سکوت خود را شکسته و در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کند اما این طور نشد. سرمربی پرسپولیس بار دیگر دستیارش را به نشست خبری فرستاد تا حرف های او را بزند! حمید مطهری نیز در بخشی از مصاحبه پس ازبازی با ذوب آهن اصفهان درباره غیبت بشار رسن و تأثیر جدایی این بازیکن کلیدی گفت:

«اعتقاد ما همیشه این است که کار گروهی و تیمی به حضور هر بازیکنی ارجحیت دارد. اما اگر هیئت مدیره این را گفته حتما آن ها فوتبال را بهتر از ما می‌دانند و می‌فهمند، حتما غیبت بشار تاثیری ندارد.»

به نظر می‌رسد این روزها رابطه یحیی گل‌محمدی با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باز هم رو به تیرگی نهاده باشد. ماجرا از بیانیه ۱۵ بندی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آغاز شد که اول دی ماه ازسوی این باشگاه در خصوص جدایی بشار رسن منتشر شد. سرمربی پرسپولیس هم در گفت‌وگو با برنامه «فرمول یک» در اعتراض به این بیانیه اظهار داشت:

«اولین چیز این است که سرمربی باید تصمیم بگیرد و راضی باشد. اصلاً در جریان جدایی بشار نبودم. اگر از همان اول می‌دانستم جلوی قضیه را می‌گرفتم ولی متاسفانه توافق مخفیانه‌ای انجام دادند که شأن و شخصیت باشگاه را زیر سوال بردند. بیانیه ۱۵ بندی باشگاه پرسپولیس هم توجیهی بود برای کار بدشان. همیشه باید نزد هواداران پاسخگو باشند.»

حالا کادر فنی پرسپولیس قبل و بعد از هر بازی اسم بشار رسن را با نقد هیئت مدیره برزبان می‌آورد که گفته می‌شود با دلخوری مدیران باشگاه روبه‌رو شده است. گفتنی است یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس اعتقاد زیادی به سبک بازی بشار رسن داشت و حالا ناکامی‌های احتمالی تیمش را به جدایی این هافبک عراقی مرتبط می‌داند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی هیئت مدیره جدایی بشار ذوب آهن بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس به چند پیشنهاد خود پاسخ منفی داد تا مدتی استراحت کند و البته پیشنهاد جذابی به دستش برسد. پیشنهاد جذاب از تبریز تیم سابق یحیی رسید و مدیران این باشگاه بعد از جدایی خمز به سراغ جذب گل‌محمدی رفتند. توافقات لازم برای حضور یحیی در تبریز انجام شد و حتی او حمید مطهری را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرد. آنطور که از طرف خود باشگاه تراکتور هم اعلام شد، موانعی برای حضور مجدد گل‌محمدی در فوتبال وجود دارد و این باشگاه در تلاش است تا مجوز حضور یحیی را در تبریز بگیرد. از همین رو فعلا حمید مطهری به عنوان نفر اول کادرفنی فعالیت می‌کند و هدایت تراکتور را برعهده دارد.

هنوز وضعیت بازگشت یحیی به فوتبال مشخص نیست. این درحالیست که او با تراکتور به توافق رسیده و قرار بود تا پایان لیگ آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد. آخرین خبر در خصوص بازگشت یحیی این است که احتمال دارد مجوز بازگشت او تا پایان این فصل صادر نشود و او همچنان دور از فوتبال باشد. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد و گل‌محمدی نتواند در بازی‌های باقی مانده روی نیمکت تراکتور بنشیند، او از ابتدای فصل آینده به فوتبال باز خواهد گشت و به صورت رسمی هدایت تراکتور را در دست خواهد گرفت.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد